annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

Ik volg angstvallig dit fenomeen reeds geruime tijd.
Maanden terug heeft men dit bij eBay gelanceerd, weliswaar met de mogelijkheid nog te kunnen opteren voor het oude zoeksysteem, dat voor mij en zo te zien voor het merendeel van de eBayers, een uitstekend zoeksysteem was.
Waarom veranderen als iets goed werkt !?
Zolang het mogelijk was opteerde ik voor het oude zoeksysteem, met de bedenking hoe lang dit nog mogelijk zou zijn.
In oktober was het voor sommige Europese eBay-sites zo ver ... Nieuwe zoeksysteem definitief gelanceerd en het oude weg.
Al mijn zoek-trefwoorden die in Windows waren opgeslagen, zijn weg. Heb die opnieuw moeten ingeven, en de zoekresultaten zijn alles behalve.
Op eBay USA kan men gelukkig nog opteren voor het oude zoeksysteem, maar hoelang nog?
Wie beslist hier eigenlijk over? Is de mening van mensen niet belangrijk meer, of draait alles rond winstbejag?
Waarom blijft het oude system niet bestaan naast het nieuwe. Dat kan toch geen probleem zijn?
En inderdaad vernieuwing is niet altijd verbetering ...
A.u.b. eBay hou meer rekening met de mensen hun wensen !!!
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

quasi9522
Community-lid
Het uitstekende oude systeem is niet meer:_|

Alles terug herbeginnen dus .
Bij de eerste testen blijkt de letter a ,samen met "zoeken in titels en beschrijvingen" een goede start te zijn (+12.000.000).
Daarna eventueel voor Belgie (+230.000).
Je kan dan ook al sorteren op aflopen ,prijs....
Bericht 2 van 13
laatste antwoord

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

gooddeals_belgium
Community-lid
Ebay is inderdaad een volledige ramp aan het worden de roots zijn weg en de gewone bieder moet plaats maken voor de prof met NU KOPEN!
THX Ebay!
Bericht 3 van 13
laatste antwoord

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

gooddeals_belgium
Community-lid
zend deze mededeling maar eens rond ik hoop op veel stemmen in een POLL.....
Bericht 4 van 13
laatste antwoord

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

odditoria
Community-lid
winstbejag is altijd belangrijk geweest bij ebay. Er zal niets ten goede veranderen. De aandelen van ebay waren vrij laag gevallen. Maar sinds maart zijn ze opnieuw gestegen en dit door het feit dat ebay momenteel bezig is met het afromen van de europese markt. Een belangrijke stap hiervoor was het verhogen van de winkel prijzen met dan nog de fantastische mededeling dat het goedkoper werd. Men concentreert zich nu op de amerikaanse markt om deze weer leefbaar te maken. aangezien veel grote "stores" ebay verlaten hebben. Men wil deze terug winnen aangezien de kleine verzamelwinkeltjes het langzaam laten afweten en soms gewoon terugkeren naar hun antiekwinkels, die ze voordien reeds hadden zonder ebay. Ebay gaat er bovendien vanuit dat al de wijzigingen zomaar geslikt zullen worden. De nieuwe zoektechnologie is er voornamelijk op uit om de omzet van ebay te verhogen. Om een voorbeeld te geven wanneer je gratis verzendkosten aanbiedt dan zitten deze meestal verwerkt in de verkoopprijs een object dat vroeger 6 euro kostte kost nu 8 euro. maar dit betekent dat wanneer een object verkocht is ebay meer fees krijgt aangezien de verkoopsprijs hoger is dan vroeger.
Bericht 5 van 13
laatste antwoord

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

Vergeet de PayPalfees niet. Vanaf heden verplicht PayPal aanvaarden op het ogenblik dat je een winkel hebt.

PayPal = Ebay: vanaf heden passeert Ebay 2 keer langs de kassa!!!
Bericht 6 van 13
laatste antwoord

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

ik verkoop toch voornamelijk aan de vs en europa dus paypal is bij mij toch standaard betaalmiddel, zit al voor een deel in mijn verzendkosten
Bericht 7 van 13
laatste antwoord

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

Pardon??:|:O Een bidprentje voor 2,39 euro verzendkosten terwijl dat met 1 priorzegelke verzonden wordt?

En jij wordt daarop niet afgerekend door je kopers? Als ik verdorie enkel de wettelijke verplichte BTW durf te rekenen, dan wordt ik daar al op afgerekend in mijn DSR's.

Begrijpe wie begrijpen kan... :-(


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 13
laatste antwoord

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

joaquin-antique
Community-lid
@hetzijspoor

ik verkoop toch voornamelijk aan de vs en europa

Dan is 2,39 euro eigenlijk nog veel te weinig he?
Tarief tot 50/100 gram is voor Europa 2,70 en voor Rest Wereld 3,15.
Dus rekent looking4bernadette nog geen eens iets voor de verpakking, PayPal kosten, eBay kosten etc.





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 9 van 13
laatste antwoord

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

J.A.: een bidprentje kan mijns inziens wel in een gewoon enveloppeken verzonden worden é?

Dan is het voor Europa nog steeds slechts 1 priorzegelken van 0.90 euro dacht ik zo


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 13
laatste antwoord