Sinds de recente site-wijzigingen kan ik de verkoper niet meer contacteren, precies of we niet meer mogen weten van wie we iets kopen... of we niet meer mogen communiceren...
Ik heb het object gewonnen, het enige dat ik te zien krijg is naam en gemeente, geen andere gegevens meer.
Ik kan vervolgens het totaal aanvragen, ik kan ook betalen... maar dat heb ik niet nodig want ik wens mijn object af te halen tegen contante betaling.
Via "totaal aanvragen" vraag ik om de gegevens van de verkoper. Die krijgt wel mijn "koper-gegevens" te zien en antwoordt mij met bepaalde mogelijkheden en vraagt vervolgens wat mij te beste schikt. (zonder zijn coördinaten mee te sturen)
En dan loopt het best fout,
ik moet antwoorden aan de verkoper maar kan hem niet meer contacteren !
als je antwoordt, gaat het antwoord naar ebay en niet naar de verkoper,
als je "contacteer de verkoper" probeert, krijg je een geschillen-scherm met de vragen waar mijn object gebleven is of over de annulatie van de aankoop.... hebben we dus helemaal niet nodig,
Terug naar de originele advertentie om een "vraag" te stellen.... je krijgt terug dit geschillen-scherm...
Wie kan mij vertellen hoe ik de verkoper moet antwoorden ?
Als ik niet snel antwoord, gaat de verkoper waarschijnlijk denken dat ik de verkoop niet meer wil laten doorgaan... en dan krijgt is slechte punten.
Ik zou eveneens willen vragen aan de ebay-mensen die de site ontwikkelen om zelf wat meer te "kopen" en te "verkopen" op "ebay".... in dat geval zouden ze zelf kunnen vaststellen waar de zwarte punten in het ganse systeem zitten, en zouden ze het de klanten (de trouwe ebayers) een beetje comfortabeler kunnen maken.
iemand een gezonde of normale oplossing ?
dank u wel lieve mensen !