annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

marieclaudecouture
Community-lid
Hallo iedereen.
Er stond recent een hermès-handtas op eBay hier in België, ze stond laag als prijs, maar ik vermoedde dat de prijs nog omhoog ging gaan, ze zacht er echt uit namelijk. Oud, gebruikt maar echt. Dus ik contacteer de verkoper om te vragen ivm verzending (hij had opgegeven dat hij enkel via afhaling wou werken) en hij antwoord mij terug dat hij de tas wil verkopen aan mij, dat ik ze moet komen ophalen aan het centraal station in brussel, waar ik dan ook op ben ingegaan. Heb hem bod voorgesteld van 500 euro, wat hij natuurlijk ook meteen accepteerde. Dus ik pik de tas op, volle euforie (u kent ook de hermès-prijzen) en betaal hem, zonder te kijken naar de tas en ik vertrek naar huis. Eens thuis na een grondige inspectie krijg ik door dat het een fake is. Ik heb de wat externe hulp gezocht en inderdaad, het is een hele oude gebruikte fake! Ik stuur de verkoper dat het mij erg spijt maar dat het gaat om een namaak, en dat ik mijn geld terug wil. Ik stel hem zelfs voor om, mijn geld te storten op mijn rekening, en dat ik de tas opstuur naar zijn thuis, of naar het adres van een winnende bieder, moest hij ze opnieuw aanbieden (zolang ik ze maar kwijt ben EN mijn geld terug krijg!!!) hij stelt voor om 250 euro terug te storten, want het geld is zogezegd al verdeeld onder zijn familie???? blablabla. Ik zeg dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik mijn geld volledig terug wil of dat ik anders Ebay of de politie ga inschakelen. Steeds nog geen antwoord. Kan ik hier iets tegen doen? Ik heb alle mails, de aanbieding in mijn gevolgde objecten, sms'jes nog bewaard waarin duidelijk alles staat. Ik heb geen zin om naar de politie ofzo te gaan, ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn geld terug zonder enig dramatisch gedoe. Heeft er iemand raad voor mij? Bedankt...
Bericht 1 van 41
laatste antwoord
40 ANTWOORDEN 40

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

Ebay controleerd enkel aanbiedingen die worden aangegeven , dus 'geklikt'

Dit klopt niet: bepaalde zaken worden wel degelijk autonoom gecheckt door ebay zonder een voorafgaande klacht. Dit zijn dan aanbiedingen van bepaalde merken die via zoektermen opgezocht worden en eerst een check ondergaan.
Om welke merken het gaat, wordt niet door ebay doorgegeven.


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 31 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

vanaf nu open ik in dergelijke gevallen altijd een geschil bij PayPal

Als een geschil bij Paypal in positieve zin wordt opgelost is er geen enkel negatief gevolg, noch voor de koper, noch voor de verkoper.

Dus: bij de minste twijfel: gewoon indienen ! :-)





Bericht 32 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

Hoi,
Voor de vuitton kenners.....;is dit een echte of een fake? Wij geraken er hier alvast niet uit!!!!

330517525933

Groetjes,

Bericht 33 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

Ik denk dat die echt is,maar voor zulke bedragen zou ik vragen of ze samen met je wil afspreken bij Lv.


Ik vind de letters RC niet direct terug beschik alleen over een gids uit 2008 en mogelijk bestond deze combinatie toen nog niet.


Op de foto van de faktuur is niet veel te lezen.


Trouwens vroeger zijn er neptassen aangeboden met een factuur van een bij mij aangekochte echte tas.

Bericht 34 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

Ik heb de feedback eens bekeken,en die heeft in het verleden dergelijke zaken nog niet verkocht,enkel een citerne.


Bij de huidige aanbiedingen,4 citernes en een brievenbus zijn de foto's compleet anders.


De aanbieding van de GSM is gebeurd met een foto die gecopieerd is.


De gilet is een foto van een tijdschrift.


Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat 1 en dezelfde verkoper op een totaal verschillende wijze zijn aanbiedingen maakt.


De aanbieding van de LV tas is een prachtige lay out!



Heb serieuse twijfels of je de tas van de foto's koopt,ik herinner me een aanbieding op .com van deze tas .



Waarom krijg je geen duidelijke foto van de faktuur te zien?


Bericht 35 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

Hoi Siemenpoes,


Wist wel dat ik van jou een snel antwoord kon verwachten, maar wist niet of je een echte Louis Vuitton expert was.


Ik vind het eigenlijk ook maar een dubieuze aanbieding.


De lay out is overgenomen van iemand anders, hoe, dat weet ik niet. De tas stond er vorige week ook op met een engelstalige tekst en een shipment cost vanuit USA. Dus ja, de tas zal niet de tas van de foto's zijn.....ofwel een nep aanbieding?


Inderdaad, beetje dubieus.


Foto van de factuur is inderdaad ook heel erg vaag...en we weten wat we krijgen als er slechts vage foto's geplaatst worden.


Merciekes voor de hulp.


Ps baby Eileen in aantocht.....nog krap drie weekskes.....  🙂

Bericht 36 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

Ik heb de aanbieding teruggevonden,stond inderdaad op ebay.com



110631183001



Zelfde foto's



Waarschijnlijk een oplichter!


Heeft alleen foto's van de citerne genomen.


Alle andere aanbiedingen zijn geplaatst met foto's van andere site's.



Trouwens de foto van die faktuur is zeker niet van een faktuur van LV.

Bericht 37 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

Bedankt Siemenpoes! Ik weet dat, als jij ergens je tanden in zet, je ook de oplossing vindt!!!!


Bericht 38 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

tja, het zit hier vol met bedriegers en oplichters op ebay.

Bericht 39 van 41
laatste antwoord

Ik wil mijn 500 euro zowieso terug. eBay help mij aub!

kobe2212
Community-lid


tja, het zit hier vol met bedriegers en oplichters op ebay.




Dergelijke veralgemeningen zijn mijns inziens niet op zijn plaats hoor.
Er zijn nog steeds ruimschoots meer verkopers met goede bedoelingen dan er andere zijn.
OK, er zijn zowiezo mensen met minder goede bedoelingen die van de site gebruik maken maar indien ze gemeld worden, wordt er nauwlettend nagekeken en ingegrepen waar nodig

Bericht 40 van 41
laatste antwoord