annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn eerste 'voorstel' pakt verkeert uit :|

Een object wat 89,99 dollar moet kosten bied de optie om een voorstel te doen. Heb ik nog nooit gebruik van gemaakt, dus leek mij wel interessant om te zien hoe veel je daarmee van de prijs kunt halen.

Eens kijken of een bod van 60 dollar bijvoorbeeld wordt geaccepteerd...
Volgende dag krijg ik een bericht dat de verkoper met 60 dollar akkoord is en dat ik verplicht ben om het object te kopen 😮

Okay, dacht ik... die verplichting ken ik bij een bod doen of 'Nu kopen' maar dit is een verassing voor mij.

In de bied historie van dit product kan ik nu zien dat het object 239 keer vaker is verkocht voor bedragen tot wel 24 dollar, ipv 60 dollar, laat staan 89,99

Tevens heeft de verkoper vandaag het product in de aanbieding voor 49,99 dollar gedaan !

Achteraf is makkelijk praten, maar ik denk dat ik geen 60 dollar voor dit product wil betalen als het niet eens 25 dollar waard is (zelfs daar zal de verkoop op verdienen).

Omdat ik weet dat een bod bindend is ben ik bang dat ik het object wel zal moeten afnemen, maar heb ik aanspraak op de nieuwe prijs, of kan ik een lager bod inbrengen om mijn eerste bod teniet te doen ?
Bericht 1 van 22
laatste antwoord
21 ANTWOORDEN 21

Hopelijk gaat de melding 'u moet nog feedback geven' en 'u moet nog een object betalen' vanzelf weg na enkele dagen.

Ja dat verdwijnt vanzelf na een tijdje !

m.

m.
Bericht 21 van 22
laatste antwoord

tsja ... dit is zo'n geval van: google een keer, en zoek op wat het waard is. als er bij de 'OK' knop een melding komt "indien u dit kiest, gaat u de rechtsverbinding aan dit product te kopen als u wint" nog OK kiest, maakt het feitelijk niet veel uit hoe hard de verkoper je in het zak zet. jij bent degene die akkoord is gegaan te betalen.
wil je een regeling treffen, hoop dan maar dat de verkoper dat ook wil. wettelijk gezien (en verschillende rechtbanken hebben dit in het verleden al zo beslist) moet je betalen
Bericht 22 van 22
laatste antwoord