annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper trekt vroegtijdig aanbieding in

Check even Thunderdome Vlag

Mijn maximum bod was 150 € en persoon A***d vind het blijkbaar plezant om te spelen met bieden.

Hij bied, en trekt telkens zijn bod in, zodat ik de volle pot kan betalen, namelijk mijn maximum bod.

Dit zelfde is met een andere persoon op een ander object ook gelijkaardig gebeurd.

Dit was toen een longsleeve Yves Deruyter Longsleeve

Telkens heb ik het gerapporteerd aan Ebay, daar ik niet vind dat dit kan.

Als je het object echt 100% wilt hebben, dan overbied je toch??

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Verkoper trekt vroegtijdig aanbieding in

Om te vermijden dat men jouw hoogste bod kan te weten komen, kan je best op het laatste moment bieden, hiervoor kan je een automatische sniper gebruiken, zoals Auction Sniper, die het bod voor jou plaatst.



m.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Verkoper trekt vroegtijdig aanbieding in

Allemaal goed en wel, maar nu heb ik wel 150 euro betaald é

Het is dat, dat me dwars zit. Ik heb al een report naar Ebay gestuurd zodat ze kunnen kijken naar de biedingen van de andere persoon en dat hij ze telkens weer intrekt om mijn hoogste bod te vinden. Dat is in strijd met de Ebay regels. Iets waar ik hier hoopte een oplossing voor te vinden bij de community, daar Ebay niks doet, maar blijkbaar krijg ik hier ook niet echt hulp, buiten "toekomstige zaken die ik de volgende keer moet doen"!!!

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Verkoper trekt vroegtijdig aanbieding in

 
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Verkoper trekt vroegtijdig aanbieding in

Zie de screenshots van het probleem.

Via email krijg ik allerlei dingen van Ebay, waarin ze zeggen dat ze zullen kijken, maar wat ze doen, niet zullen zeggen.

Beide personen, persoon bij wie ik het object heb gekocht en de persoon die bied en biedingen intrekt, zijn nu al een tijdje lustig bezig met andere mensen aan het "opbieden" waarbij ze op het einde van hun rit, tamelijk wat euro's hebben gewonnen.

 

Klinkt in mijn oren als persoon X zegt dat hij zogezegd van een andere persoon een bod heeft gekregen die hoger is dan mijn bod. Als je het object wilt hebben moet je hoger bieden. Als je dan vraagt voor bewijs, kunnen ze het niet leveren of faken ze het bewijs zodanig dat ze goedkopere object toch nog verkocht krijgen voor bedragen van boven de 100 of zelfs boven de 500€.

 

Dergelijke onzin en fakerij moet dringend eens opgelost worden..

Bericht 5 van 5
laatste antwoord