annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaald en nog steeds niets wel contact maar nu niks meer

Hallo

ik heb een zadel gekocht via ebay duitsland, betaald 16/2 en 750 euro! dus geen kleingeld...
email gestuurd pakje onderweg begin maart, gisteren email gehad dat het terug bij hun thuis stond en sindsdien niks meer gehoord!

HELP wat moet ik doen..; ben ik nu mijn geld kwijt? of kan ik op ebay dit ergens melden?

man man wat een pecht
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Even rustig blijven, want er is blijkbaar niks aan de hand, anders had je geen bericht gehad dat het pak terug bij de afzender is geraakt !

gisteren email gehad / sindsdien niks meer gehoord

Niet iedereen slaapt op zijn computer 😄 !

Vraag misschien even vriendelijk waarom het pak terug bij hen is terechtgekomen, zodat het op een korrekte manier kan worden herverzonden.

Van die reden zal het trouwens een beetje afhangen wie de kosten van tweede verzending moet dragen ...

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Het beste wat je kan doen is eerst en vooral de tracking nummer opvragen zodat je eventueel online kan zien of het pak wel verstuurd is en wanneer ze het bij je thuis zou afgeleverd hebben.

Als het met bvb DHL is, dan is de camioneur verplicht om een briefje na te laten met telefoonnummer, je kan dan zelf bellen wanneer je thuis bent voor de levering.

Ik heb al postbodes meegemaakt die zelfs NIET aanbelden en gewoon gemakshalve een briefje in de bus stopten omdat ze geen tijd hadden en ze hadden dan ook het pak niet mee op hun ronde.

In België is kilopost makkelijk omdat je kan tracen maar hier moet een pak 10 dagen of zo op het kantoor blijven liggen.

Dus, vraag eens welke maatschappij en als ze een bewijs hebben wanneer ze precies aan je deur geweest zijn.

Als het een camioneur was die z'n werk niet goed deed en gewoon het pakje terugstuurd uit colére omdat er niemand thuis was, dan is hij wel degelijk in de fout.

Johan
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

heb ook een object betaald en niks aangekregen ,verkoper laat niks van zich horen.Weet iemand of je via ebay(en hoe) aan het adres en eventueel telefoonnummer kan geraken van de verkoper.
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Onder “de verkoper contacteren” op volgende URL staat de link om de contactgegevens op te vragen van de verkoper, wat lager ook de verdere stappen die u kunt ondernemen.
http://pages.benl.ebay.be/help/buy/item-not-received.html

Volgende termijnen in het oog houden:
- Geschil openen wegens niet ontvangen object: binnen 45 dagen na aankoop (of, in geval van PayPal betaling, na betaling)
- Feedback geven: binnen 60 dagen na aankoop.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Als U met paypal betaald hebt, kan U makkelijk via deze weg een geschil openen, dan zal paypal uw betaalde bedrag blokkeren.
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Als u reeds voor het object hebt betaald maar nog geen object hebt ontvangen, raden wij u aan om een niet ontvangen object te melden via de pagina Transactieproblemen oplossen. Alle e-mails die u vanaf dan met de verkoper uitwisselt, worden op deze pagina opgeslagen.

Indien het transactieprobleem niet opgelost raakt, kunt u de verkoper melden aan onze afdeling Regels en Veiligheid. Deze afdeling controleert dan de account van de verkoper en neemt indien nodig de gepaste actie. Indien deze het beleid omtrent verplichtingen van verkopers niet heeft nageleefd, kan eBay de verkopersaccount beperken of zelfs schorsen.

Geef de verkoper de gepaste feedback
Als de verkoper duidelijk aangeeft de verkoop niet te willen afhandelen en weigert met u te spreken, kunt u dat vermelden in uw feedback. Zo kunt u de andere leden meedelen dat u een slechte ervaring met deze verkoper hebt gehad. Beschrijf duidelijk en objectief de problemen die u met deze verkoper hebt gekend
Bericht 7 van 7
laatste antwoord