annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hello.Waarom,als ik Belgie alleen aanklik,krijg ik toch heel Europa(vaak het verenigd koninkrijk)

Hello,

Wanneer ik iets zoek op ebay en ik klik het te zoeken land "Belgie" aan krijg ik toch nog,en vaak het Vereneigd Koninkrijk,als aanbieder op het scherm.Versta dat toch niet.Ik koop niet in het buitenland,misschien wel in Nederland omdat  de taal dezelfde is.

groetjes

Swinnen

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

hello.Waarom,als ik Belgie alleen aanklik,krijg ik toch heel Europa(vaak het verenigd koninkrijk)

Inderdaad, zo is het !

 

 

Ebay heeft de software grondig veranderd en wij zien nog met moeite wat er in ons eigen Vlaanderen aangeboden wordt, maar hoedanook is er veel minder aanbod dan vroeger want draai en keer zoals je het wilt, in Vlaanderen hebben we keuze te over om GRATIS zoekertjes te plaatsen, zeer snel en efficiënt en op Ebay is het een rompslomp.

 

Ebay heeft tweedehands.be en nl alsook marktplaats opgekocht maar een andere tweedehand site Ka......  in Vlaanderen heeft veel meer succes en maakt zeer veel publiciteit.

 

,-)

 

 

 

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

hello.Waarom,als ik Belgie alleen aanklik,krijg ik toch heel Europa(vaak het verenigd koninkrijk)

Hallo,

Wanneer je postzegels zoekt, dan krijg je d'office alle loten te zien die in België beschikbaar zijn. Als je dan iets naar beneden scrollt, dan zie je links staan "objectlocatie". Je kunt kiezen uit 4 mogelijkheden: 1. eBay België, 2. België, 3. Europese Unie, 4. Wereldwijd. Klik op mogelijkheid 2 (België), en je krijgt uitsluitend de loten te zien die in België aangeboden worden. Daarvan zijn er uiteraard nog een hele pak in het Frans ook. Als je bij mij koopt, dan zul je niet alleen goed materiaal vinden voor een lage prijs, maar alle info en communicatie gebeurt in de voorkeurstaal van de klant. In jouw geval dus het Nederlands. Misschien tot binnenkort, groeten, Patrick Lava (Postzegelschaker)

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

hello.Waarom,als ik Belgie alleen aanklik,krijg ik toch heel Europa(vaak het verenigd koninkrijk)

Dag allemaal,

 

Nu kan ik me natuurlijk niet uitspreken over alle rubrieken maar de mogelijkheid dat buitenlandse aanbieders rechtstreeks op ebay.be zoekertjes kunnen plaatsen heeft ook wel zijn voordelen voor zowel koper als verkoper denk ik. Meer aanbiedingen is ook grotere concurentie wat uiteindelijk zal leiden tot lagere prijzen. De verkoper kan dit compenseren met een grotere afzetmarkt.

 

Binnen  de EU we al geen import-taxen, douane-forfaits enz. meer betalen. Nu enkel nog goedkopere verzend-diensten en verkopers die stoppen met eventuele kleine winstmarge's te compenseren met onrealistische verzendingskosten.

 

Als de Verenigde Staten dan ook even willen stoppen Angela Merckel en Co. te bespioneren en eindelijk eens werk maken van het vrijhandels-akkoord dan denk ik dat internationaal online shoppen nog echt interessant kan worden.

 

Als muntverzamelaar koop ik dikwijls per lot met als resultaat dat de dubbele exemplaren zich goed opstapelen, Deze probeer ik dus te verkopen, Ik ben net begonnen met verkopen hier op e-bay, en inderdaad het is nogal overweldigend en raakt makkelijk de weg kwijt tijdens de eerste paar keren je iets probeert in een zoekertje te kneden. Er zijn inderdaad  veel makkelijker en gratis alternatieven maar die hebben ook hun nadelen. Bij de reclame-makende concurent kan er bijvoorbeeld geen feedback gegeven worden, het gratis zijnde geeft ook zeer veel kwantiteit. Het is bv. geen uitzondering dat een persoon elke 2 uur zijn 20 zoekertjes waarin hij/zij het wisselgeld welke hij/zij die ochtend had teruggekregen bij de bakker  aanbied voor een democratisch prijsje van €100. Weer eens pech dat uw zoekertje nog maar eens tussen het wisselgeld staat en zo compleet de zichbaarheid verliest.

 

Ik denk dat het pijnpunt bij e-bay de complexiteit is, aangezien 75% van de computer-gebruikende bevolking de handdoek in de ring gooien bij het minste probleem. Maar voor wie even de tijd wil nemen voor in de support-pagina's te duiken lukt het uiteindelijk wel.

 

groeten,

 

stefan   


@delamontoostende schreef:

Inderdaad, zo is het !

 

 

Ebay heeft de software grondig veranderd en wij zien nog met moeite wat er in ons eigen Vlaanderen aangeboden wordt, maar hoedanook is er veel minder aanbod dan vroeger want draai en keer zoals je het wilt, in Vlaanderen hebben we keuze te over om GRATIS zoekertjes te plaatsen, zeer snel en efficiënt en op Ebay is het een rompslomp.

 

Ebay heeft tweedehands.be en nl alsook marktplaats opgekocht maar een andere tweedehand site Ka......  in Vlaanderen heeft veel meer succes en maakt zeer veel publiciteit.

 

,-)

 

 

 

 


 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord