annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

objeckt gekocht,betaald maar nog niet ontvangen! wat nu

begin van de maand november heb ik een gps gekocht.

alles netjes betaald.

de verkoper zou het toesel (gps) opsturen.

na een aantal berichten gestuurd te hebben naar de verkoper

met de vraag waar het toestel bleef.

antwoord terug: verstuurd

hij gaf me zelfs het pakket nummer.

op 22/11 heb ik een klachten formulier online ingevuld van bpost.

aan de hand van het pakket nummer konden ze het pakket vinden.

gisteren een brief gekregen van bpost waarin ze bevestigen dat er problemen waren met de verzending van het pakket.

ze hebben dit terug gestuurd naar de verkoper omdat mijn adres er op een onleesbaar opstond.

wat moet ik nu doen want ik hoor niks meer van de verkoper maar heb mijn toestel wel betaald!

Bericht 1 van 28
laatste antwoord
27 ANTWOORDEN 27

Re: objeckt gekocht,betaald maar nog niet ontvangen! wat nu

Heb nu ook iets aan de hand maar heb er toch een zeker vertrouwen in, heb een boek gekocht op 6 januari en nog niet ontvangen.  Kreeg wel al een mail van de verkoper die beweerd dat hij het boek verstuurd heeft en dat z'n vrouw in coma ligt door een accident en dat hij 4 winkels heeft en dat hij het boek opnieuw zal opsturen, etc etc etc etc ....

Ik denk als die man alleen z'n zakens doet dat hij verdrinkt in het werk.   z'n feedbacks spreken "boekdelen" maar goed, ik heb met paypal betaald en wacht nog even om een claim te starten.

midas-book-store  , moet je maar eens kijken.

groetjes  

Bericht 11 van 28
laatste antwoord

't is gelukt, boekje binnengekomen .... eind goed al goed, we hebben geduld gehad en zijn ervoor beloond.

maar we geven nooit te vlug een negatieve feedback omdat je dan soms jezelf blok zet, indien je nog iets wilt kopen bij die verkoper.

hij kreeg uiteindelijk een positieve feedback.

Bericht 12 van 28
laatste antwoord

Hallo

eind goed al goed !!!

geduld is een schone deugd

hoop dat die mensen zijn zaken ondertussen onder controle heeft.

Bericht 13 van 28
laatste antwoord

midas-book-store, de man die mij maillde  zou er alleen voor staan en in denk dat hij verdrinkt in z'n eigen succes !

manmanman,  hij is nog maar amper op ebay bezig en het is volle bak,  een mooi voorbeeld van een TOP SELLER in wording (is het eigenlijk al)

dat boeken zo goed verkochten verbaasd me.

ik vind het echt top.

Bericht 14 van 28
laatste antwoord

@delamont...

Niettegenstaande de verkoop van boeken sterk is teruggevallen, is het boek toch nog een goedverkopend artikel, vooral kinder- en jeugdboeken en naslagwerken zitten naar het schijnt in de lift.

Boekhandels mogen nog niet klagen, ze krijgen dan wel minder klanten over de vloer, maar de verkoop via het internet gaat in stijgende lijn.

Het succes hier van deze man verbaasd mij dus helemaal niet.

Bericht 15 van 28
laatste antwoord

Ik denk dat bpost bezig is zijn oude voorraad 🙂 aan het wegwerken is. (mannen nog 500 poststukken te gaan!!!)

Ik bestelde op 16 december iets en heb dit vandaag 9 februari ontvangen...is vermoedelijk met de slee gebracht.

Ik haal dit aan omdat verzending nog steeds iets is dat buiten onze wil gebeurt en dat we daar als verkopers maar al te vaak worden op afgerekend.

Misschien moeten de kopers ook eens bedenken dat van zodra wij iets afgeven bij Bpost, we eigenlijk alles gedaan hebben wat we konden doen om hun bestelling te leveren...

Bericht 16 van 28
laatste antwoord

ivm de boeken, een vriend van mij is verkoper van tweedehands boeken, heel ruim gamma, van kinder tot kunst en alles daartussen. En eigenlijk gaat het al heel lang slecht met die verkoop, ik ken zijn prijzen en daar ligt het zeker niet aan. Het enigste wat echt goed verkoopt is oorlogsstreekgeschiedenis.

Online verkopen van die boeken is dikwijls een ramp, hoofdzakelijk dankzij onze post, een boek is al vlug dikker dan 3 cm en dan is de koper al bijna 6 eur kwijt aan verzendkosten alleen zonder dar er iets is betaald voor het boek.

Photobucket

Bericht 17 van 28
laatste antwoord

Inderdaad,

had een tijd geleden meer dan 20 boeken te koop gezet

echt prachtige boeken waaronder kunst, geschiedenis en oorlog.

werden aangeboden aan HEEL redelijke prijzen en heb welgeteld één boek verkocht : oorlog.

indien je ze moet aanbieden zijn de verzendkosten niet te doen voor de kopers

er waren boeken bij van meer dan 3kg dan zijn de verzendkosten niet meer in verhouding met de prijs van het boek.

heb het opgegeven en de boeken zijn nu te koop in een tweedehandswinkel (daar kan me ze zien en meenemen)

Bericht 18 van 28
laatste antwoord

Inderdaad, niet alleen boeken maar ook andere items zet ik niet meer online omdat de verzendprijs van POST NIET MEER IN VERHOUDING ligt met het object.

Onze ganse economie hangt zo een beetje aan elkaar, men slaat de prijzen op van Bpost met reden "Europa"  (is het antwoord die ik kreeg) maar ze hebben geen verklaring waarom een object van 500 gram die niet in een enveloppe kan en die je dus moet versturen met taxipost 3 keer zo duur kost om van Oostende naar Bredene te sturen dan van London naar Oostende.

Bericht 19 van 28
laatste antwoord

"en die je dus moet versturen met taxipost 3 keer zo duur kost om van Oostende naar Bredene te sturen dan van London naar Oostende."

Klopt onze oudste die juist zijn rijbewijs heeft gaat vanaf nu ieder weekend, zelf bepaalde pakjes rond gaan dragen in de buurt hier... we hebben het zitten uitrekenen en indien hij 4 a 5 pakjes kan rondbrengen binnen 20 km in de ronde hier dan zijn wij 50% goedkoper af dan met Bpack.... 😞 en hij kan ook nog de kleine enveloppen meenemen ook.... dus die 2 a 3 postzegels sparen we ook uit....

Wij geven hem er iets voor bovenop de benzine,  hij blij en wij blij....voila.

Bericht 20 van 28
laatste antwoord