annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

objeckt gekocht,betaald maar nog niet ontvangen! wat nu

begin van de maand november heb ik een gps gekocht.

alles netjes betaald.

de verkoper zou het toesel (gps) opsturen.

na een aantal berichten gestuurd te hebben naar de verkoper

met de vraag waar het toestel bleef.

antwoord terug: verstuurd

hij gaf me zelfs het pakket nummer.

op 22/11 heb ik een klachten formulier online ingevuld van bpost.

aan de hand van het pakket nummer konden ze het pakket vinden.

gisteren een brief gekregen van bpost waarin ze bevestigen dat er problemen waren met de verzending van het pakket.

ze hebben dit terug gestuurd naar de verkoper omdat mijn adres er op een onleesbaar opstond.

wat moet ik nu doen want ik hoor niks meer van de verkoper maar heb mijn toestel wel betaald!

Bericht 1 van 28
laatste antwoord
27 ANTWOORDEN 27

Re: objeckt gekocht,betaald maar nog niet ontvangen! wat nu

"de koper al bijna 6 eur kwijt aan verzendkosten alleen zonder dar er iets is betaald voor het boek."

"dit is de reden dat wij Kiala gebruiken, en Bpost als tweede alternatief zetten (tegen een supplement)" 4 euro bij Kiala (tot 10 kgr)  tegen 6 euro (2 kgr) of 8 euro (tot 10 kgr) bij de post.

= bijna het dubbele als je iets van 3 kgr moet verzenden...:-(

Gingen ze dit niet vrijmaken??? Heb er al weinig van gezien...

D.

Bericht 21 van 28
laatste antwoord

Nu heb ik hier ook een dergelijk probleem... gelukkig bij mij een zeldzaamheid, maar ja, niemand blijft er van gespaard... op 5 feb een object gekocht, op 7 feb betaald, vandaag 14 feb nog steeds niks ontvangen, verkoper reageerd niet op mails... terwijl ik in zijn FB zie dat een ander object dat ik toen ook volgde en niet gewonnen had reeds op 9 feb aan de koper werd geleverd... waar is dan het mijne???

Het rare is, dat ik bij deze verkoper al eerder kocht zonder probleem, hoe pak ik dat nu aan?

Bericht 22 van 28
laatste antwoord

Wel je kunt even polsen bij verkoper wanneer hij dit verzonden heeft en vermelden dat je nog niks hebt ontvangen.

Ik persoonlijk merk dat 2 pakjes verzonden op dezelfde dag vaak aankomen op verschillende dagen, soms met een verschil van 3 a 4 dagen...hoe dit komt...? ik heb er geen verklaring voor...

D.

Bericht 23 van 28
laatste antwoord

Wel je kunt even polsen bij verkoper wanneer hij dit verzonden heeft en vermelden dat je nog niks hebt ontvangen.

Ik persoonlijk merk dat 2 pakjes verzonden op dezelfde dag vaak aankomen op verschillende dagen, soms met een verschil van 3 a 4 dagen...hoe dit komt...? ik heb er geen verklaring voor...

D.

Polsen bij de verkoper heb ik al gedaan, maar ik krijg geen reactie, hij (of zij) heeft tot nu ook niks gemarkeerd zoals "betaling ontvangen op..." noch "verzonden" en een paar dagen verschil tussen de levering van pakjes die dezelfde dag worden gepost... hangt er mss vanaf hoeveel sorteercentra die passeren??

Als er morgen nog geen pakje is of ik tenminste morgen geen reactie vind, open ik een geschil en mag die verkoper zich aan een rode bol verwachten!

-- Bewerkt door walesha om 14 Feb 2012 16:53 CET
Bericht 24 van 28
laatste antwoord

Het rare is, dat ik bij deze verkoper al eerder kocht zonder probleem, hoe pak ik dat nu aan?

Is inderdaad wel raar, misschien toch niet moedwillig dan?

Anders de contactgegevens eens opvragen en bel die verkoper eens.

Photobucket

Bericht 25 van 28
laatste antwoord

Nog maar 1 week na de betaling en al ongeduldig ?

En er is een griepepidemie, misschien is de verkoper ziek ?

m.
Bericht 26 van 28
laatste antwoord

Nog maar 1 week na de betaling en al ongeduldig ?

En er is een griepepidemie, misschien is de verkoper ziek ?

Nee hoor, dat is uitgesloten... zoals ik al zei: er was nog een tweede object waarop ik had geboden en dat dezelfde dag was verkocht, vanmorgen zag ik zijn FB dat dat andere object reeds op 9 feb bij de koper was toegekomen en btw: 10 dagen is meer dan een week!

Waarom komt dat ene object na vier dagen toe en het andere na tien dagen nog niet en waarom reageerd die verkoper niet op de vraag waar mijn pakje blijft???

Hier klopt iets niet!

En speedsterboy... ik heb geen tel.nr van die verkoper.

Bericht 27 van 28
laatste antwoord

Betaald op 7 februari, we zijn nu 14 februari, dus 1 week na betaling.

Misschien betaalde die andere koper vlugger, met Paypal ofzo, waardoor de verzending vlugger ging.

Misschien gaat de verkoper maar 1 keer per week naar de post?

m.
Bericht 28 van 28
laatste antwoord