annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pay-pal gelinkt met bank rekening maar niet kan betalen???

ik heb mijn pay-pal rekening gelinkt met bank rekening en bevestigd maar kan mijn aankopen niet betalen?? ik snap niet?? pay-pal vraagt dat ik mijn credit card koppel met pay-pal maar ik wertrouw deze niet om deze te doen... wat zijn de oplosingen??

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Ik heb reeds jaren mijn creditcard gekoppeld aan mijn Paypal en dit verliep bij mij vlekkeloos tot op heden. Ik zie dus niet direct een reden om dit niet te doen.
Uiteraard blijft het wel belangrijk om je niet te wagen aan hoge uitgaven die je budget te boven gaan. Je ondervindt immers pas later dat je geld aan het uitgeven was.

Als je werkt via je bankrekening dien je bij een aankoop eerst te zorgen voor voldoende financiële middelen op je Paypal vooraleer je een betaling kan uitvoeren.
Dus... eerst het geld storten van je zichtrekening naar Paypal (wat een drietal dagen in beslag kan nemen) en pas dan kan je je betaling uitvoeren.

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

dan zou ik overschrijven doen naar pay-pal eerst... ik los mijn kredit kaard gegevens niet aan pay-pal site..dat is geen bank..is zeker niet veilig...

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Hoe kan ik geld storten op mijn PayPal-rekening?

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 4 van 4
laatste antwoord