annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

postzegel gekocht, checken of het geen vervalsing is.

Hallo

Ik heb vandaag een postzegel gekocht.

na wat zoekwerk op het internet lees ik, dat dit 1 van de meeste vervalste postzegels is van de belgische filatelie.

Mag ik vragen aan de verkoper om me nog een duidelijkere foto te versturen (per mail)?

en indien ik daarna, denk dat dit een vervalsing is, mag ik dan de koop annuleren?

grtzz

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Je had beter meer informatie gevraagd voor je de postzegel kocht !

Maar goed ja, je kan best de verkoper contacteren en een foto vragen, en dan eventueel vragen of hij de koop wil annuleren. Als koper kan je de verkoop niet zomaar annuleren, als je niet betaalt riskeer je dat de verkoper een geschil opent, één keer een geschil heeft niet veel gevolgen maar bij meerdere geschillen kan je problemen krijgen, eBay kan je account schorsen en verkopers kunnen je blokkeren om hun objecten te kopen.

m.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

edit: de verkoper heeft me geantwoord.

heb vertrouwen in wat hij zegt.

heb toch een foto gevraagd maar hij klonk overtuigend.

(en ja, ik had eeder om info moeten vragen ;\)

gewoon een vraagje, niet betreffende deze postzegel.

maar moest er iemand een  postzegel kopen, die uiteindelijk vals blijkt te zijn, kan er dan iets ondernomen worden of niet?

-- Bewerkt door fabalive om 15 Apr 2011 23:40 CEST
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

'maar moest er iemand een postzegel kopen, die uiteindelijk vals blijkt te zijn, kan er dan iets ondernomen worden of niet?'

Je kan dan ook een geschil openen voor een object dat afwijkt van de beschrijving en/of negatieve feedback geven. Je kan in geval van twijfel best met Paypal betalen, dan heb je meer kans om je geld terug te krijgen.

-- Bewerkt door mikmak147 om 16 Apr 2011 9:05 CEST

m.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord