annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

refund gekregen omdat item zogezegd niet meer in stock is, wat doen?

Hey,

ik had een prachtige, nieuwe jeans gewonnen op ebay, voor de belachelijke prijs van 54 dollar inclusief verzendingskosten. De normale prijs voor deze jeans is 220 euro! Nu... Ik heb meteen betaald met Paypal. Nu krijg ik het bericht dat het geld terug is gestort, en mailt de verkoper dat het haar zo spijt, maar dat het item niet meer in stock is. Ze had haar vergist en de jeans was verkocht. Ik geloof er niets van! Ze stelt nu voor dat ik iets anders koop uit haar winkel en dan krijg ik 20 % korting. Maar dat wil ik niet. En ze heeft ook een "aanvraag tot annulering van de transactie" verstuurd, deze heb ik al geweigerd.

Wat kan ik nu nog doen?? Ik wou die broek supergraag hebben, ik was zelfs bereid om er 100 dollar voor te betalen..
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Het is een verkoopster met een grote winkel en een degelijk feedback profiel. Het kan best zijn dat er een vergissing gebeurd is en de jeans niet meer in stock is bij de verkoopster. Als ik het goed voorheb heeft ze trouwens in het recente verleden, zoals u hieronder kunt zien, ongeveer dezelfde jeans verkocht voor dezelfde prijs, dus de te lage prijs kan het moeilijk zijn.

Als de verkoopster niet wil of kan verkopen zal eBay haar niet dwingen. Misschien eens vragen op of die jeans binnenkort terug in voorraad komt? Anders is het wellicht het beste om die zaak te vergeten en verder uit te kijken.

Thank you.
prettybondgirl (219)
12-dec-09 06:54
NEW 7 FOR ALL MANKIND Pink Rhinestone Bootcut Jeans 27 (nr. 230398659665) US $26,01 Object bekijken

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Aah oke, dankjewel voor dit antwoord! Ik had het zo nog niet bekeken. Maar hoe wist jij op welke broek en verkoper ik het precies had? Ik dacht dat dit privé was!!
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

In de meeste gevallen kan men de recente aankopen van een eBay gebruiker zien door te klikken op de link uitgebreid zoeken die naast de zoekbalk staat bovenaan de meeste eBay pagina’s, en door daarna het menu te volgen (bieder, enz.).

Verkopers maken soms veilingen privé zodat men de kopers niet ziet, bijvoorbeeld voor objecten die sommige mensen nogal delicaat vinden (zoals sexspeeltjes), en kopers kunnen hun feedbackprofiel ook privé maken, maar dit laatste is niet echt aan te raden.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Aaah ok 🙂 ik leer bij! thx!
Bericht 5 van 5
laatste antwoord