annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verdacht?

hallo,

heb op kapaza iemand gevonden die godekope gsm's verkoopt, wonende in leuven. Stuurde een berixcht naar hem met de vraag ogfik het kon bekijken. Hij zei dat hij een in bulgarije wonende bulgaar. En de belgische ebay markt was aan het onderzoeken(en dus alleen via ebay verkocht en niet via kapaza). Toen vroeg ik of hij een garantie had en hij zei dat ik men geld moet overschrijven, dan verstuurd hij zijn object op en na aankomst krijgt hij zijn geld. Bestaat dit systeem echt?

mvg jeroen
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

verdacht?

Dit systeem wordt gebruikt om op te lichten.
Je hebt hier dus een oplichter.
Normaal krijg je naderhand een bericht om te storten op een bankrekening van "bank van ebay" of "rekening van ebay" of "bank van Sinterklaas" of zo iets...Hij verdwijnt daarna met de noorderzon zonder ooit iets te leveren...

Zeg nu zelf :een verkoper op een Belgische site die alleen maar een bulgaarse bankrekening heeft....oplichting dus.
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

verdacht?

Ik denk niet dat dat systeem bestaat, maar goed een Bulgaar die in Leuven woont en dan toch maar niet, zou ik niet vertrouwen.

m.

m.
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

verdacht?

Pfff...die kerels zijn precies erg actief.
Hier lees je er méér over.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

verdacht?

Gaubert Daniel (gaubert_daniel@hotmail.com)
zo noemt ie
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

verdacht?

dat klinkt niet Bulgaars zou ik zeggen;-) Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

verdacht?

ik trek die kerels aan volgens mij de volgende noemt
lhm.north@hotmail.com
Bericht 7 van 7
laatste antwoord