annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper annuleert bod

Ik heb gisteren een bod gedaan en bevestigd gekregen via mijn mailbox. Nu ontvang ik een mail dat het bod geannuleerd is. Hoe kan dit??
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

verkoper annuleert bod

Vervolg van verkoper wil niet aan mij verkopen omdat het object onvoldoende heeft opgebracht volgens haar ! Wil haar bankrekening niet doormailen zodat ik niet kan betalen . Dit was op 23 november 2009.
Klacht ingediend bij de klantendienst van ebay , hebben gevraagd de mails te versturen die ik van de verkoper ontvangen heb door te sturen wat ik ook onmiddellijk heb gedaan. Voor de rest laat ebay U gewoon in de kou staan en doet niks !!! Ondertussen heeft de verkoper haar object opnieuw aangeboden onder nr 120505295913 . Er staat zelfs bij dat het al eens verkocht is geweest aan € 26 maar dat ze niet wil verkopen aan die prijs !
Waarvoor dienen dan die reglementeringen bij ebay ????
Kan dit zomaar ????? Ik heb ebay terug in kennis gesteld , ben benieuwd of ze eindelijk actie gaan ondernemen maar ik geloof er eigenlijk niet meer in ?
Bericht 21 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

Triestig,maar ze is wel eerlijk!of echt dom
Ik koop nooit bij verkopers die zoiets in hun aanbieding vermelden.
Het is tegen de regels,want op die manier proberen ze ebaykosten te ontwijken,hogere startprijs=hogere aanbiedingskosten.
Als je op het object klikt,kan je rechts vinden:DIT OBJECT MELDEN ,duid dan omzeiling van ebaykosten aan.
Succes!
Het zijn die paar rotte appels,zowel bij kopers als bij verkopers die het vertrouwen in on line handel om zeep helpen.
Kan je haar geen neg. meer geven?
Bericht 22 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

Ondertussen heeft de verkoper haar object opnieuw aangeboden onder nr 120505295913 . Er staat zelfs bij dat het al eens verkocht is geweest aan € 26 maar dat ze niet wil verkopen aan die prijs !
Waarvoor dienen dan die reglementeringen bij ebay ????
Kan dit zomaar ????? Ik heb ebay terug in kennis gesteld , ben benieuwd of ze eindelijk actie gaan ondernemen maar ik geloof er eigenlijk niet meer in ?

Een aantekening wegens beleidsovertreding is, behalve voor de bewuste verkoper die hiervan bericht krijgt en dit kan zien in zijn verkopersprestaties paneel, normaal voor niemand zichtbaar, tenzij het om een zware overtreding gaat die een onmiddellijke schorsing tot gevolg heeft.

De aanbieding hierboven is ondertussen ook verwijderd door eBay.

Bericht 23 van 23
laatste antwoord