annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen met paypal

marinela-60
Community-lid

Hallo

Mijn paypal is geblokkeerd.

Ik heb alles gedaan wat ik moest doen en heb een mail gektregen dat de blokkade is opgegeven.

maar als ik iets wil overzetten op mijn bankrek  is het nog altijd geblokkeerd.
Ik heb al tel. contact gehad met paypal.
En moest een mail terugzenden om mijn identiteit te chekken.
Sindsdien nog geen oplossing.

Ik moet erbij zeggen dat ik in de afgelopen tijd mijn verkoopslimiet heb overschreden.bij paypal
Nu is mij verteld dat je dit moet aanpassen.
Ik weet er dus niet echt veel van,
Ik zou dit 45 dagen geleden hebben moeten doen.
Dus is dit nu veel telaat.
Wanneer komt dat terug in orde ?

Ik kan dus geen geld ontvangen nog betalen met paypal alles zit strop.

paypal zegt sorry voor dit ongemak.

Ik kan dus niets opzetten, want zie dat ze willen betalen met paypal.
En zo kan ik aan mijn geld niet, ik  ben dus ook iemand die niet dagelijks alles bekijkt.
Enkel als ik een mail van paypal krijg  van een storting.
En nu ik geld ging overzetten , lukt het niet.
Hoplijk is dit een tijdelijk probleem.
Groetjes Marina

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Hallo,
Hier de oplossing: jij hebt je identiteit moeten bewijzen waarschijnlijk door deze door te faxen.
Dit omdat je de limiet van een prive rekening hebt overschreden. 
Log in op uw paypal > klik op profiel > Persoonlijke gegevens/bedrijsgegevens.

Pas aan > Particulier of bedrijf
pas aan > Naam + geboortedatum
Pas aan > Categorie en subcategorie.
Pas aan > gemiddelde transactie bedrag verhoog dit naar 100euro.
Pas aan > Gemiddeld maandelijks volume 250-1000euro.
verkoopplaats selecteer Ebay.
Zakelijk url alleen als u Prof bent.

Activeer dit document door op te waarderen.
Hopelijk zal het nu wel werken.
Mvg

hughwitte
Community-lid

Kijk eens met de volgende werkwijze of er nog openstaande stappen zijn die u moet oplossen:

"De PayPal-rekening blijft beperkt totdat wij alle informatie hebben ontvangen.

Als de toegang tot uw rekening nog beperkt is, hebben wij mogelijk nog niet alle informatie ontvangen. Controleer als volgt welke stappen nog opgelost dienen te worden:

1. Log in op uw PayPal-rekening.
2. Klik op de subtab Klachtencentrum.
3. Klik op Actie van uw kant nodig.
4. Klik bij de openstaande stappen op Oplossen."

Een vraag stellen