annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

surveysupport_ebaycs.crspwhdxkhhvbpy@medallia.com Ik ben een leek op gebied van computer.

Hallo,

 

Ik ben een leek op gebied van de computer.    Ik moet van uw diensten naar deze link gaan, maar  dat kan ik  niet;  Wat is een browser?

Gans de zaak gaat over een aanbieding (flipperkast) waarmee  jullie niet akkoord gaan.   Zonder de betrokken persoon te raadplegen, verwijderd jullie zomaar de aanbieding (natuurlijk bij Ebay zijn het allemaal "god-de-vaders").     Jullie beslissen zomaar, alhoewel ik heb u reeds heeft laten weten via een gewone mail, dat deze flipperkast, niet werkt met geld, en dus in de voorwaarden komt dat deze gewoon mag aangeboden worden.    Natuurlijk niet gelezen of ontvangen van deze mail.   Dan maar terug dezelfde vraag om deze vraaglijst in te vullen.    Ik heb nog 2 dagen om deze in te vullen, u mag ze nu reeds verwijderen.    In de toekomst hoeft u dergelijke vraaglijsten niet meer op te sturen.    Jullie leven in een veel te hoge wereld op computer gebied, en denken dat iedereen even geschoold zijn als jullie.    Vroeger was het veel plezanter op jullie website, de aankondiging ging de wereld rond, nu blijft het beperkt tot enige landen.    Ik heb in het  verleden  nochtans veel met jullie gewerkt, tot op een ogenblik dat het te heet werd voor jullie, en ik het antwoord kreeg, wij kunnen u  niet helpen.  Jullie werk bestond er alleen in om de 2 partijen naar elkaar toe te brengen, zoals in een tijdschrift, en dan was de kous af.

Terug een ontgoochelde Ebayer.

J.Provost

Belga-23@hotmail.com

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen