annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

veiling verwijderd

kan er me misschien iemand zeggen waarop ze selecteren bij het verwijderen van een veiling ?

 

ik had een mio a201 digiwalker aangeboden en deze is verwijderd door een klacht van tomtom .

snappen wie snappen kan maar tomtom heeft toch niets met mio te maken .

mag ik dan mijn gerief die ik hier liggen heb niet meer verkopen op ebay ofzo.

 

alvast bedankt voor de info

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

hughwitte
Community-lid

Nog eens verder gekeken op
http://cgi3.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=tomtomb.v

 

Dit zijn hun instructies als u een aanbieding plaatst op eBay waarbij een “licensed TomTom package” inbegrepen is, om te voorkomen dat uw aanbieding verwijderd wordt:

TomTom regularly reviews eBay auctions for software or data that infringes the intellectual property (IP) rights of TomTom.
If you are including a licensed TomTom package in your sale we request that you demonstrate this to ensure your auction is not removed.
An easy way to do this is to include a photo of your product code with the middle 5 digits obscured. Please ensure that you obscure some of this code as, otherwise, other people can make use of it to register their unlicensed software.

ja maar die stond er op als ik hem gekocht heb .

wil dit dus zeggen dat ik hem moet verwijderen ofzo .

ik verkoop de mio gewoon zoals ik hem zelf gekocht heb

hughwitte
Community-lid

snappen wie snappen kan maar tomtom heeft toch niets met mio te maken .

Volgens dat ik kan zien is de titel van de verwijderde aanbieding:

 

“Mio a201 met tomtom geinstalleerd”

Dus er is wel degelijk een verband tussen tomtom en uw aanbieding.;-)

 

“TOM TOM B.V. is member of eBay's VERO program”, d.w.z. dat zij uw aanbieding kunnen laten verwijderen als zij vinden dat hun rechten geschaad worden.

 

Hier is hun eBay page

http://cgi3.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=tomtomb.v

 

U kunt vragen aan tomtom om welke specifieke reden uw aanbieding verwijderd is. De e-mail die u van eBay over deze verwijdering gekregen hebt zou hiertoe een link moeten bevatten.

hughwitte
Community-lid

Ik weet het niet. Tomtom zou u dit moeten kunnen vertellen.  Dit zinnetje springt er wel uit in hun voorwaarden.

 

You only become the owner of the material data carrier and you do not acquire the ownership of the Software.

Een vraag stellen