op 27-08-2012 11:12
Hallo,
Ik heb een klok aangekocht, maar die blijkt nu defect te zijn. De verkoper mailde me, dat hij zo vlug mogelijk contact met me zou opnemen, maar blijkbaar intereseert het hem niet meer. Ik heb herhaaldelijk terug gemaild, maar ik heb zo een vermoeden dat ik mijn 80€ kwijt zal zijn.
Is er iets dat ik hieraan kan doen? Is het eventueel mogelijk om als koper een geschil te openen?
op 27-08-2012 11:56
Ik zou inderdaad een geschil openen, ik hoop ook dat je betaald hebt via paypal dan kun je via dat kanaal alvast ook een geschil openen.
op 27-08-2012 12:25
Vermits je in HK hebt aangekocht zal je wel met PAY PAL betaald hebben.
Je kan via PAY PAL een geschil openen wegens ontvangen van afwijkend object.
PAY PAL vraagt steeds om het registreerbaar terug te zenden .Dat zal je wel wat kosten.
Tenzij de verkoper die kosten op zich wil nemen ,ben je zeker 25 euro kwijt.
op 27-08-2012 15:05
Ik zou eerst een vooral een geschil openen bij PP en eens navragen of een eventuele reparatie hier van die klok niet goedkoper uitkomt dan terugzending.