Hallo
Ik verkoop al jaren regelmatig op Ebay zonder al te veel problemen . Ik heb een tijd een winkel gehad , en daarvoor een zakelijk account genomen omdat het anders allemaal veel te duur is .
Nu heb ik alles wat afgebouwd en wil ik terug naar mijn particulier account overstappen , maar Ebay weigert dit , zegt dat het niet kan .
DIT ONDANKS HET FEIT DAT OP DE WEBPAGINA VOOR HET AANPASSEN VAN JE ACCOUNT DUIDELIJK EN ONDUBBELZINNIG VERMELD WORDT DAT JE je ACCOUNT TEN ALLEN TIJDE TERUG KAN AANPASSEN
Mail ik hiervoor naar Ebay , dan krijg ik een lakoniek sorry , het gaat niet . Foutje in onze website , we gaan dat aanpassen , als je terug een particulier account wil , open dan maar een nieuw .
Nu interesseert het me niet zoveel meer , ik ben aan't overschakelen naar andere veilingsites welke een stuk goedkoper en verkoopsvriendelijker zijn dan Ebay , maar het gaat me om het principe.
Kan ik hier iets tegen doen ?
Mvg , Willy
Boekhoudkundig heeft een zakelijk verkoper een ander id dan een privé-persoon. Overschakelen heeft dus nooit gekund, bovendien kan de zakelijke account van een ondernemer alleen gestopt worden (meestal einde van een kwartaal), niet beëindigd of omgezet. eBay 2010 is eindelijk naar een echte universiteit geweest!