annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

KENMERKEN NAMAAK PARFUMS * PARFUM 0% AUTHENTIQUE * FACTICE * COPIE

DE PARFUMBARONESSEN
WIE ZIJN ZE..........WAT VERKOPEN ZE..........HOE HERKEN JE NAMAAK

Een flesje parfum kopen op ebay is geen sinecure want parfum wordt in principe verkocht in de parfumerie. Parfumeries zijn duur en herkenbaar, veilingsites goedkoop maar anoniem.

30 tot 50 types parfum en steeds dezelfde kom je elke dag tegen op ebay. Ik open het mysterie Fahrenheit 100ml EDT van Dior, en ik hoop dat elk parfummisbaksel op ebay hier zijn geheimen prijsgeeft.

WIE ZIJN ZE
Ga naar kopen, vul in 'fahrenheit' rubriek 'gezondheid & verzorging' en wat zie je Fahrenheit die al meerdere jaren in deze verpakking niet meer wordt verkocht. De parfumbaronessen verkopen een produkt dat al jaren niet meer bestaat. Meer dan 80% van de aangeboden produkten zijn namaak.

WAT VERKOPEN ZE
Ze verkopen allen dezelfde merken met dezelfde foto's. En zeer belangrijk alle produkten zijn cellofaanverpakt 'sous blister'. Ze weten zelf niet wat erin zit en jij zal niet weten waar zij wonen.

HOE HERKEN JE NAMAAK FAHRENHEIT EDT 100ml
Fahrenheit EDT 100ml, meerdere namaakversies bestaan met minimaal één van volgende afwijkingen:
1. Logo fahrenheit is fout: e is fout lettertype (2x) (vergelijk flesje met verpakking)
2. Logo Christian Dior is fout: C en h moeten even hoog zijn
3. Hoogte flacon zonder dop: echt 127 vals 123mm
4. Foute postcode op klever onderaan nl 75603 ipv 75008
5. Foute inhoud op klever onderaan nl 1.7 oz (dit is 50ml) i.p.v. 3.4 oz
6. Onderkant: markering op 9uur ontbreekt, bodem is verschillend van echte
7. In het midden van de onderkant op zelfklever: controlecijfers ontbreken (of controlecijfer is 3xxx)
enz.
En zeer belangrijk: het ruikt niet naar Fahrenheit want Fahrenheit is een parfum die je niet kan namaken (tot het tegendeel bewezen is).

Tot zover de eerste nagemaakte parfum, welk namaakparfum geeft hier ook zijn geheimen prijs?

Angel Men , Bmen
Angel Thierry Mugler
Aqua di gio armani
Armani Mania
Attraction
Black Code Armani
Boss Women , Boss Gourde
Bulgari Blv
Burberry wkd
Chanel n5 / Chanel n19
Chrome Azzaro
Cinema Yves Saint Laurent
Clinique Happy
Coco Mademoiselle , Coco Chanel, Une fleur De Chanel, Chanel Chance , Chanel Allure , Chanel Allure Sport, Allure Sensuelle
D&g ,D&g rouje, Blue Light
Daviddoff (f) (h)
Dior Dune
Eau d'issey
Escada Graffiti
Eternity Moment Calvin Klein
Fahrenheit Dior
Fendi Biagotti Roma uomo
Givenchy Organza Blanc , Marron
Gucci Rush / Gucci Envy
Higher Energy Dior
Hugo Boss : Dark blue , Deep Red , Pure Purple
Hugo Boss Gris, Intense
Hypnose Lancome
Hypnotic Poison Dior
J'adore Dior
Jean Paul Gaultier
Kenzo , Eau par Kenzo , Flower By Kenzo
Kenzo Jungle
Lacoste Cool Play, Touch Of Pink , Essentiel
Lancetti
Lolita Lempicka
Magie Noire Lancome
Miracle Lancome
Miss Dior
Obsession Night
Opium Yves Saint-Laurent
Platinum Egoiste
Premier Jour Nina Ricci
Pur Poison Dior
Raph Lauren
Sensi Giorgio Armani
Sergio Tachini
Trésor Lancome
Truth Calvin Klein
Very Irresistible Givenchy
Xs Paco Rabbane

BEN JE BEDROGEN PLAATS DAN HIER JE VERHAAL EN DE KENMERKEN VAN DE NAMAAK
Bericht 1 van 120
laatste antwoord
119 ANTWOORDEN 119

Ik heb via ebay een parfum gekocht Pur Poison van Christian Dior. Origineel, nieuw en verpakt was me beloofd. Toen ik dit parfum ontving, ben ik er onmiddelijk mee naar een parfumerie geweest Planet Parfum, daar verzekerde men mij dat het nep, namaak was, wel heel goed maar toch geen originele parfum. Dit heb ik dan ook gemaild naar de verkoopster , die prompt terug mailde dat :
1 als de parfum uit de cellofane verpakking was ze hem niet terug zou nemen regelment ebay
2 het verpakkingen zijn voor export en daardoor verschillen van de originele .

Deze parfum is dus heel zeker een namaak parfum , heb zelfs een geschreven verklaring van de mensen van planet parfum. De verkoopster meldt in al de negatieve feedback die ze krijgt dat je indien niet tevreden terugsturen en geld terugkrijgt, maar ze mailt je eerst wel , indien open geen terugzending. Hoe kan je nu weten als de parfum origineel is als je de verpakking niet open doet ? Heb klacht neergelegd bij de douane te Kortrijk, die mijn klacht doorstuurde naar de douane te Mons. Na kontrole blijkt het opgegeven adres van de verkoopster niet te kloppen. En, de dame verkoopt nog steeds namaakparfum op het o zo goed gecontroleerde ebay.
Bericht 2 van 120
laatste antwoord

Kenmerken van de namaak Pur Poison van Dior :
Doosje was een bijna perfecte kopie, zelfs inscannen in een parfumerie toonde geen fout en gaf de prijs van het origineel. Het originele flesje is veel zwaarder dan de namaak. De geur is anders.
Bericht 3 van 120
laatste antwoord

Ik heb mij laten vangen met een parfum van Lancôme: Attraction (100Ml). Ik had nog een origineel flesje thuis staan (ook gekocht via ebay notabene, maar een echt!), dus kon goed vergelijken:
- het flesje is iets groter
- kwaliteit van het glas: er zitten kleine "scheurtjes" in
- kwaliteit van verstuiver: heel slecht!
- de bovenkant van het flesje is goudkleurig, bij het namaak zie je duidelijk dat het slecht geverfd is
- de geur: vergelijkbaar maar duidelijk verschillend

Deze parfum wordt trouwens niet meer verkocht in de winkels (is uit produktie genomen) vernam ik toen ik een extra bewijs zocht.

Ik heb een negatieve feedback gegeven, maar de verkoper, magnus2000 blijft vrolijk verder verkopen ...
Hopelijk helpt dit anderen om een beetje slimmer te zijn.
Bericht 4 van 120
laatste antwoord

Ik heb sinds 2 weken E bay ontdekt. Voelde me meteen als een kind in een snoepwinkel toen ik al die prachtige parfumaanbiedingen zag en meer.... laat het nou net die parfum zijn die ik zelf al jaren gebruik en waar ik de echte flessen van in mijn bezit heb. Ja, dit zou gewoon fantastisch zijn parfum aan minder dan de helft van de winkelwaarde. Dit kon ik toch niet laten voorbij gauw. In mijn hebberigheid vond ik het nodig om meteen 2 flessen Angel en 2 flessen edp Chanel 5 te kopen. Zo gauw ik de items gewonnen had was het al gestort op hun bankrekening. Oh wat was ik toch gelukkig. Toen kreeg ik het een na het andere pakje binnen. Het begon met Chanel 5. Doosje zag keurig uit, flesje ook. Effe spuiten. Tja net dat poederige waar Chanel voor gekend is kon ik niet ontdekken. Dus namaak spuiten op de ene pols en mijn "echte" fles Chanel op de andere. Ja... dat was toch effe anders. Toen ben ik wat nader de fles gaan onderzoeken en dan merk je dat opdrukken onder niet kloppen, plastic dop heeft enz. Tweede probleemgeval was de Angel van Thierry Mugler. In dit geval Devil. Vreemd....op de doos stond hervulbaar terwijl het flesje met olifanten nog niet open te maken was. De mooie grote zilveren spuitdop die alle modellen hebben was hier niet te zien alleen een normaal spuitdopje wat helemaal niet voorkomt in hun serie. En ja.... de geur.....weer net niet. Maar ja dat mag de pret niet drukken. Het rare was dat in de advertentie een fotootje stond van een echt flesje met die mooie zilveren sluiting op een doek. Dus DAT flesje was wel echt. Alleen DAT hebben ze niet gestuurd. Probeer nu al mijn geld terug te krijgen want dit is oplichting. Heb de verkopers al enkele E mails verzonden en wacht nu op antwoord. Dus met andere woorden al die goedkope Chanel 5 en Angel. HET IS HARTSTIKKE NEP. Voor mij is dit een harde leerschool. Ik ga mooi mijn parfums weer in een parfumerie kopen. Ik hoop dat ze dit langs Ebay eens gaan doorlichten want dit kan natuurlijk niet. Wat ze voor echt verkopen moet ook echt zijn. Maakt niet uit wat je er voor betaald. Zo dit moest me even van het hart, want ik was een paar uur geleden behoorlijk pisssig. Groeten Mieke
Bericht 5 van 120
laatste antwoord

Koop je parfum op ebay.de ,kijk even in mijn feedback om de naam te weten .Verzendkosten 7 euro,ongeacht de hoeveelheid.Steeds binnen de 48 uur geleverd.Steeds wisselend gamma.Het is een groothandel in Keulen met uitsluitend nu kopen prijzen.Daar is geen namaak bij hoor !
Toch is de prijs goedkoper dan hier ,zelfs met verzendkosten bij;natuurlijk niet aan halve prijs.Het loont echt de moeite om regelmatig eens te kijken.
Bericht 6 van 120
laatste antwoord

Als het te mooi klinkt om waar te zijn dan is het ook zo.
Die regel heeft mij tot nu toe gered van eventuele miskopen en kan op elk aanbod worden toegepast 🙂
Bericht 7 van 120
laatste antwoord

LOL.
Zoals die gast die altijd maar "FLURK !" liep te roepen om
de olifanten weg te houden. Er waren er inderdaad geen...  

Veritas odium parit

Veritas odium parit
Bericht 8 van 120
laatste antwoord

Zoals die gast die altijd maar "FLURK !" liep te roepen om e olifanten weg te houden. Er waren er inderdaad geen.

Was dat niet met een banaan in je oor?

Bericht 9 van 120
laatste antwoord

Laatst kocht ik van ene inmiddels verdwenen bucheron2007 Lacoste's Touch of Pink. Naast het niet erg blijven hangen van de geur, viel na enkele weken ook al de huls af. Ik dacht: Ik heb nog nooit een parfum gekocht in de parfumerie dat zo snel uiteen viel. De huls blijkt nu ook geen metaal maar plastic of zo te zijn, de zilveren metallic verf begint er nu ook af te komen. En als je hem nu ondersteboven houdt lekt het parfum eruit.

Maar ik twijfel nog steeds (raar maar waar)...Ik ben het namelijk nog niet gaan laten checken bij de parfumerie. Het is gewoon de loop van omstandigheden (verkoper verdwenen, huls kapot, lek) die me ertoe aanzetten te geloven dat dit namaak is, naast de prijs natuurlijk: € 15 voor 90 ml...

Onderaan de fles staat:

90ml e 3.0. FL. OZ.
Eau de Toilette
P&G Prestige
Geneva
London EG1A 406UK (dit was heel heel klein, kan fout zijn)
MADE IN UK

Wie helpt mij?
Bericht 10 van 120
laatste antwoord