annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

KENMERKEN NAMAAK PARFUMS * PARFUM 0% AUTHENTIQUE * FACTICE * COPIE

DE PARFUMBARONESSEN
WIE ZIJN ZE..........WAT VERKOPEN ZE..........HOE HERKEN JE NAMAAK

Een flesje parfum kopen op ebay is geen sinecure want parfum wordt in principe verkocht in de parfumerie. Parfumeries zijn duur en herkenbaar, veilingsites goedkoop maar anoniem.

30 tot 50 types parfum en steeds dezelfde kom je elke dag tegen op ebay. Ik open het mysterie Fahrenheit 100ml EDT van Dior, en ik hoop dat elk parfummisbaksel op ebay hier zijn geheimen prijsgeeft.

WIE ZIJN ZE
Ga naar kopen, vul in 'fahrenheit' rubriek 'gezondheid & verzorging' en wat zie je Fahrenheit die al meerdere jaren in deze verpakking niet meer wordt verkocht. De parfumbaronessen verkopen een produkt dat al jaren niet meer bestaat. Meer dan 80% van de aangeboden produkten zijn namaak.

WAT VERKOPEN ZE
Ze verkopen allen dezelfde merken met dezelfde foto's. En zeer belangrijk alle produkten zijn cellofaanverpakt 'sous blister'. Ze weten zelf niet wat erin zit en jij zal niet weten waar zij wonen.

HOE HERKEN JE NAMAAK FAHRENHEIT EDT 100ml
Fahrenheit EDT 100ml, meerdere namaakversies bestaan met minimaal één van volgende afwijkingen:
1. Logo fahrenheit is fout: e is fout lettertype (2x) (vergelijk flesje met verpakking)
2. Logo Christian Dior is fout: C en h moeten even hoog zijn
3. Hoogte flacon zonder dop: echt 127 vals 123mm
4. Foute postcode op klever onderaan nl 75603 ipv 75008
5. Foute inhoud op klever onderaan nl 1.7 oz (dit is 50ml) i.p.v. 3.4 oz
6. Onderkant: markering op 9uur ontbreekt, bodem is verschillend van echte
7. In het midden van de onderkant op zelfklever: controlecijfers ontbreken (of controlecijfer is 3xxx)
enz.
En zeer belangrijk: het ruikt niet naar Fahrenheit want Fahrenheit is een parfum die je niet kan namaken (tot het tegendeel bewezen is).

Tot zover de eerste nagemaakte parfum, welk namaakparfum geeft hier ook zijn geheimen prijs?

Angel Men , Bmen
Angel Thierry Mugler
Aqua di gio armani
Armani Mania
Attraction
Black Code Armani
Boss Women , Boss Gourde
Bulgari Blv
Burberry wkd
Chanel n5 / Chanel n19
Chrome Azzaro
Cinema Yves Saint Laurent
Clinique Happy
Coco Mademoiselle , Coco Chanel, Une fleur De Chanel, Chanel Chance , Chanel Allure , Chanel Allure Sport, Allure Sensuelle
D&g ,D&g rouje, Blue Light
Daviddoff (f) (h)
Dior Dune
Eau d'issey
Escada Graffiti
Eternity Moment Calvin Klein
Fahrenheit Dior
Fendi Biagotti Roma uomo
Givenchy Organza Blanc , Marron
Gucci Rush / Gucci Envy
Higher Energy Dior
Hugo Boss : Dark blue , Deep Red , Pure Purple
Hugo Boss Gris, Intense
Hypnose Lancome
Hypnotic Poison Dior
J'adore Dior
Jean Paul Gaultier
Kenzo , Eau par Kenzo , Flower By Kenzo
Kenzo Jungle
Lacoste Cool Play, Touch Of Pink , Essentiel
Lancetti
Lolita Lempicka
Magie Noire Lancome
Miracle Lancome
Miss Dior
Obsession Night
Opium Yves Saint-Laurent
Platinum Egoiste
Premier Jour Nina Ricci
Pur Poison Dior
Raph Lauren
Sensi Giorgio Armani
Sergio Tachini
Trésor Lancome
Truth Calvin Klein
Very Irresistible Givenchy
Xs Paco Rabbane

BEN JE BEDROGEN PLAATS DAN HIER JE VERHAAL EN DE KENMERKEN VAN DE NAMAAK
Bericht 1 van 120
laatste antwoord
119 ANTWOORDEN 119

Prestige Beaute moet het zijn
Bericht 11 van 120
laatste antwoord

Als de verkoper niet meer ingeschreven is ,vrees ik dat je je geld kwijt bent.De prijs wijst erop dat je namaak kocht.Het kopen van namaak is strafbaar ,dus klacht bij de politie indienen doe je best niet.20% korting op de normale prijs is de max korting .Sommige particulieren verkopen hun parfum dat ze gekregen hebben ,maar hun niet bevalt,aan erg voordelige prijzen,zo kan je een koopje doen !Ik koop ook op internet bij een groothandel in KEULEN,ECHTE!Met verzendkosten bij is het nog iets goedkoper dan bij paris XL en ik moet me er niet voor verplaatsen.Ik mag geen verwijzingen doen naar commerciele sites .Contacteer me anders eens dan kan ik je de ebaynaam doorgeven,Of kijk in mijn feedback het begint met parfum......
Bericht 12 van 120
laatste antwoord

Het kopen van namaak is strafbaar ,dus klacht bij de politie indienen doe je best niet.

Als je de verkoper expiciet vraagt of het de echte is (kan, mogelijke ongewenst geschenk) of het namaak is, en de foto laat duidelijk de echte parfum zien; dan kan je met deze bewijzen wel degelijk klacht indienen bij de politie zonder dat jij kunt vervolgd worden, want je handelde dan te goedertrouw.
Bericht 13 van 120
laatste antwoord

Ik had een jaar geleden op Ebay Chanel no. 5 gekocht... Bleek het nep te zijn! X-( Het verpakking was precies hetzelfde als de originele, maar de geur was heel anders en de parfum was veel lichter van kleur (zalmroze), terwijl de originele een goud/geel/bruin kleur heeft. Dus ik zou zeggen: Koop liever uw parfum in een parfumeriezaak! Het is duurder, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je de echte hebt!
Bericht 14 van 120
laatste antwoord

Goedkoop is nog altijd duurkoop! Chanel nr 5 in een 100ml. fles voor 25,00 euro is een dure wc verfrisser.
Een van de zeer herkenbare kenmerken van nep bij Chanel is de dop. Deze hoort van glas te zijn en niet van plastic.
Vraag de verkoper gerust om garantie dat je echt parfum koopt. 99 van de 100 keer krijg je ontwijkende antwoorden op je vragen omdat ze zelf niet weten water er in dat gesealde doosje zit.
Geef negatieve feedback als je nep hebt ontvangen, alleen zo kun je voorkomen dat iemand aktief blijft.
Bericht 15 van 120
laatste antwoord

En dien een klacht in bij Ebay is nog nog een advies wat ik kwijt wil.
En het goede nieuws..er is wel degelijk goede en 100% betrouwbare parfum op Ebay te koop. :-x
Bericht 16 van 120
laatste antwoord

hallo, ik heb net een fles j adore van cd gekocht, ziet er eigelijk wel echt uit, maar weet iemand de kleur van de dop bij een originele? is deze goud van kleur?
Bericht 17 van 120
laatste antwoord

Normaal gouden dop.Waar heb je die gekocht,ik vind dat object niet terug.
Bericht 18 van 120
laatste antwoord

euhm ik heb die op een andere site gekocht nl op tweedehands ;)was ook nog verpakt met cd logo vanboven opgeplakt, geur is hetzelfde maar ik begin te twijfelen na dat ik dit hier allemaal lees. als ik fotos opzoek van de verpakking dan bestaan er precies twee soorten dozen? kan dit? ghebt er met een streep op vanonder, en bij mij staat er gewoon Dior. tis een fles v 100 ml heb er 50eur voor betaald en verkoper verkocht geen andere parfum. dop is van plastiek , als je het op foto ziet dan lijkt het goudkleurig maar mijn dop is goud/bruin maar niet blinkend 🙂 alleen als ik er een foto van neem wel:) iemand al ervaring met een fake fles van dior? kenmerken?

greetzz
Bericht 19 van 120
laatste antwoord

oh ja op de onderkant van de fles staat opgedrukt in goud : parfums Christian Dior
75009 paris made in france
Demonstration ne peut etre vendu
not for sale
eau de parfum 100ml 3.4 us.fl.oz

ik heb dus blijkbaar een tester gekocht? die verpakt was :s misschien was deze alleen bestemd voor parfumerie?
Bericht 20 van 120
laatste antwoord