annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

KENMERKEN NAMAAK PARFUMS * PARFUM 0% AUTHENTIQUE * FACTICE * COPIE

DE PARFUMBARONESSEN
WIE ZIJN ZE..........WAT VERKOPEN ZE..........HOE HERKEN JE NAMAAK

Een flesje parfum kopen op ebay is geen sinecure want parfum wordt in principe verkocht in de parfumerie. Parfumeries zijn duur en herkenbaar, veilingsites goedkoop maar anoniem.

30 tot 50 types parfum en steeds dezelfde kom je elke dag tegen op ebay. Ik open het mysterie Fahrenheit 100ml EDT van Dior, en ik hoop dat elk parfummisbaksel op ebay hier zijn geheimen prijsgeeft.

WIE ZIJN ZE
Ga naar kopen, vul in 'fahrenheit' rubriek 'gezondheid & verzorging' en wat zie je Fahrenheit die al meerdere jaren in deze verpakking niet meer wordt verkocht. De parfumbaronessen verkopen een produkt dat al jaren niet meer bestaat. Meer dan 80% van de aangeboden produkten zijn namaak.

WAT VERKOPEN ZE
Ze verkopen allen dezelfde merken met dezelfde foto's. En zeer belangrijk alle produkten zijn cellofaanverpakt 'sous blister'. Ze weten zelf niet wat erin zit en jij zal niet weten waar zij wonen.

HOE HERKEN JE NAMAAK FAHRENHEIT EDT 100ml
Fahrenheit EDT 100ml, meerdere namaakversies bestaan met minimaal één van volgende afwijkingen:
1. Logo fahrenheit is fout: e is fout lettertype (2x) (vergelijk flesje met verpakking)
2. Logo Christian Dior is fout: C en h moeten even hoog zijn
3. Hoogte flacon zonder dop: echt 127 vals 123mm
4. Foute postcode op klever onderaan nl 75603 ipv 75008
5. Foute inhoud op klever onderaan nl 1.7 oz (dit is 50ml) i.p.v. 3.4 oz
6. Onderkant: markering op 9uur ontbreekt, bodem is verschillend van echte
7. In het midden van de onderkant op zelfklever: controlecijfers ontbreken (of controlecijfer is 3xxx)
enz.
En zeer belangrijk: het ruikt niet naar Fahrenheit want Fahrenheit is een parfum die je niet kan namaken (tot het tegendeel bewezen is).

Tot zover de eerste nagemaakte parfum, welk namaakparfum geeft hier ook zijn geheimen prijs?

Angel Men , Bmen
Angel Thierry Mugler
Aqua di gio armani
Armani Mania
Attraction
Black Code Armani
Boss Women , Boss Gourde
Bulgari Blv
Burberry wkd
Chanel n5 / Chanel n19
Chrome Azzaro
Cinema Yves Saint Laurent
Clinique Happy
Coco Mademoiselle , Coco Chanel, Une fleur De Chanel, Chanel Chance , Chanel Allure , Chanel Allure Sport, Allure Sensuelle
D&g ,D&g rouje, Blue Light
Daviddoff (f) (h)
Dior Dune
Eau d'issey
Escada Graffiti
Eternity Moment Calvin Klein
Fahrenheit Dior
Fendi Biagotti Roma uomo
Givenchy Organza Blanc , Marron
Gucci Rush / Gucci Envy
Higher Energy Dior
Hugo Boss : Dark blue , Deep Red , Pure Purple
Hugo Boss Gris, Intense
Hypnose Lancome
Hypnotic Poison Dior
J'adore Dior
Jean Paul Gaultier
Kenzo , Eau par Kenzo , Flower By Kenzo
Kenzo Jungle
Lacoste Cool Play, Touch Of Pink , Essentiel
Lancetti
Lolita Lempicka
Magie Noire Lancome
Miracle Lancome
Miss Dior
Obsession Night
Opium Yves Saint-Laurent
Platinum Egoiste
Premier Jour Nina Ricci
Pur Poison Dior
Raph Lauren
Sensi Giorgio Armani
Sergio Tachini
Trésor Lancome
Truth Calvin Klein
Very Irresistible Givenchy
Xs Paco Rabbane

BEN JE BEDROGEN PLAATS DAN HIER JE VERHAAL EN DE KENMERKEN VAN DE NAMAAK
Bericht 1 van 120
laatste antwoord
119 ANTWOORDEN 119

en op de doos staat 75008 paris 33 avenue hoche
Bericht 21 van 120
laatste antwoord

De testers van Dior zitten niet in de orginele verpakking, dat komt bij wel vreemd over maar ik kan het ook niet uitsluiten. Het lijkt mij namelijk vreemd om een tester te gaan vervalsen en die in een originele doos te stoppen. De dop is wel kunstof. En de kleur van de dop is inderdaad goudkleurig en glanzend. http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=200181149424&ssPageName=STRK:MESE:IT
Op de achterkant van de fles zijn de 9 geurnoten gedrukt.
Verder gaat het om de inhoud van de fles. Als je een echte EDP van Dior hebt zul je dat zeker ruiken. Als de geur goed is en hij is dat na vele uren nog heb je een echte parfum. 😉
Bericht 22 van 120
laatste antwoord

heykes,

men vriendin had nl nog een oude fles staan en daar is die dop wel degelijk goud,mijn is vals, de geur is na tien minuten al weg, gelukkig is de verkoper zo vriendelijk geweest (omdat ie ook ni wist want er in zat om dat die nog verpakt was) om me mijn geld terug te geven :d toch nog eerlijke mensen 🙂

nu heb ik men lesje wel geleerd, ik ga mooi terug naar de parfumerie!!
Bericht 23 van 120
laatste antwoord

Haai die Femke 😉 Ook op Ebay kun veilig echte parfum kopen!! Je laat het nu overkomen of dat er alleen maar nep en rotzooi is! Bij mij krijg je 100% garantie en niet tevreden geld terug. ?:|
Bericht 24 van 120
laatste antwoord

Je hebt geluk dat de verkoopster je wil vergoeden.
Op de andere sites is totaal geen controle ,diegenen die van ebay zijn gegooid wegens verkoop van namaak ,bieden nu massaal aan op die andere sites.
Niet alles op ebay is namaak hoor ,er is hier heel wat controle .
Je kan op ebay echte parfum kopen ,die met verzendkosten bij,nog iets minder kost dan in de parfumerie.10 à20 % goedkoper dan in de parfumerie .
Bericht 25 van 120
laatste antwoord

Goeiemiddag,

Ik heb gisteren 3 flesjes parfum van iemand gekocht. Alles zat in plastic verpakt. Dacht dus dat het echte was. Chanel Coco Mademoiselle was er ook bij. Alles leek perfect tot ik wat beter ging kijken en de afwerking was niet zo feilloos. Daarom een vraagje, hebben alle Chanel-parfums een glazen dop?
Bericht 26 van 120
laatste antwoord

Hallo Ceetee,

Heb je ze hier op Ebay gekocht?
Bericht 27 van 120
laatste antwoord

Neen ben ze bij iemand thuis gaan halen. Daarom die vraag:=). In ieder geval badankt voor het antwoord. Ik heb zowat zitten rondzoeken op internet en er zijn er veel die zeggen dat de originele een glazen dop heeft.
Bericht 28 van 120
laatste antwoord

Als je een 100ml. fles gekocht hebt voor een 'leuk' prijsje ga er dan maar vanuit dat je een nepfles hebt.
Bericht 29 van 120
laatste antwoord

Bedankt opnieuw voor de reactie.
Ik had de 3 parfums(DKNY Red Delicious, D&G Light Blue en Chanel Coco Mademoiselle, allen 100ml) gekocht voor 100€. Ik vind echter alleen een guide voor de Coco Mademoiselle, maar er staat niks in van een glazen dop. Weet u misschien of de originele een glazen dop heeft? En is de kans groot dat de andere 2 ook fake zijn? De andere 2 zijn nog ingepakt.
Bericht 30 van 120
laatste antwoord