annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MC139 mededeling van ebay

Hallo,
Op 17 januari doe ik een aankoop die ik later met paypal betaal.
Vandaag vraag ik de verkoper om mij een seintje te geven wanneer het object wordt verzonden. De verkoper antwoordt bijna meteen terug dat het verzonden is.
Daarnet ontvang ik een bericht (MC139 mededeling) van e-bay waarin gemeld wordt dat de persoon die ik contacteerde waarschijnlijk een account van iemand anders gebruikt om te verkopen.
Ik heb mijn aankoop via de ebay website afgehandeld. Mijn gebruikersnaam werd weergegeven als winnende bieder, maar ik kan dit niet meer checken, daar het object is verwijderd uit mijn "gewonnen rubriek".
Enkel de paypalbetaling is nog te zien natuurlijk.
Graag zou ik weten wat te doen. Op de aankondiging van mijn object werd ook vermeld dat er paypal-bescherming was; Niet meer na te kijken natuurlijk.
kan er iemand mij helpen aub?
bedankt
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Bij PayPal een claim indienen van niet geleverd object.

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

hallo betreft dit misschien de verkoper rentznfusion?
ik heb ook deze mc 139 mail gekregen nadat ik 1 game gekocht en betaald heb bij deze verkoper.ik vermoed dat dit weer een oplichting is en geld kwijt want deze persoon heeft ondertussen feedback -4 en is verwijderd als verkoper met nog 10 tal negatieve feedbacks van mensen die niets ontvangen hebben .ben dit grondig beu en ga deze keer klacht indienen bij politie en eisen dat de rekeninghouder opgezocht wordt.
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Ik heb ondertussen een claim ingediend en dat heeft geholpen, want enkele dagen later ontving ik een bericht van paypal met een trackingnummer van mijn object.
Vermits het uit China verzonden wordt duurde het wel even voor het daar weg was. Enkele tussenstations doorlopen.
Maar eigenlijk was dat nog redelijk snel want :
Sedert vrijdag 12 februari is mijn object in " the kingdom of Belgium". handed over to the customs.
En nu, 16 februari om 19 uur 54 is mijn object nog steeds daar.
Heeft er iemand een idee wat daar moet gebeuren, en of dat altijd zo lang duurt?
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Uit China?
Artikelen uit China zijn altijd "verdacht" vanwege de vele namaak dus zal de douane dat pakket extra goed controleren.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

dus alles "Made in China" is verdacht?
Waarom kan e-bay deze dingen dan niet weigeren?
Mij leek het item legaal, daar de verkoper op hetzelfde object al positieve feedback kreeg.
Voor mijn part kijken ze het grondig na en spelen ze de cd's van voor naar achter, maar dit duurt al 6 dagen;
Als de douane elk item zo grondig controleert, dan moeten die nogal een magazijn hebben om alles te stockeren tot het aan de beurt is.
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

maar dit duurt al 6 dagen

6 dagen is slechts 5 minuutjes in douaneland... Je bent wel heel optimistisch als je een pakje dat bij de douane ligt nog dezefde week verwacht. Gemiddeld duurt het een 10 werkdagen is mijn ervaring.
Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Bedankt voor de steun 🙂
Ik ben bereid zo lang te wachten; Als het er uiteindelijk maar komt.
Bericht 8 van 8
laatste antwoord