annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object niet ontvangen na maand van excuses

Hallo,

Weet niet wat ik nog kan doen. Heb op 28 feb een object betaald, op vraag van de verkoper via overschrijving. Meer dan een maand werd ik aan het lijntje gehouden: magazijn was gesloten, eigenares magazijn was echtgenoot verloren, was zelf opgenomen in ziekenhuis..vorige week kreeg ik na ettelijke mails bericht dat het verzonden was. Toen ik na een week nog niets ontvangen had, kreeg ik als reactie dat het verloren gegaan is in de post.  Kom zeg! Wie gelooft dat? Had voorzichtiger moeten zijn toen ik op mijn hoogste bod net iets overboden werd en onmiddellijk na beïndiging bericht kreeg dat ik het toch kon aankopen.

Feedback geven kan niet meer want als bij toverslag is het item volledig uit mijn lijsten verdwenen.

Het gaat om verkoper: nathalieh2709, nog steeds actief.

Kan ik nog iets doen?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Heb je het object buiten eBay om gekocht ? dan valt er niet veel meer aan te doen.

Als je het via eBay gekocht hebt, kan je een geschil openen wegens object niet ontvangen.

m.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Kun je in 'mijn Ebay' het aantal dagen niet meer aanpassen ? Zet dat eens op 60 dagen, ofzo. Misschien dat dan het item wel terug verschijnt.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord