annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgelicht en Ebay verwijdert de negatieve feedback

Ik koop op Ebay object 190386626507 van thierry8899 en deze rekent 8 euro verzending voor een broek , kost hiervoor is 4 euro en 5 mails later gaat hij akkoord .
Dan heeft hij mijn geld nooit ontvangen en na een aantal mails en het doorsturen van het betalingsbewijs geeft hij toe dat hij zich vergist heeft en verstuurd de broek ( ondertussen 2 weken later ) .
Dan komt deze toe en blijkt het niet alleen een namaak exemplaar te zijn maar ze is gescheurd zodanig dat je ze niet kan dragen en dus voor de vuilbak .
Ik vraag zeer vriendelijk om deze terug te geven maar de verkoper antwoord en ik citeer " ik kan niets meer voor u doen " .
Gevolg ik geef een negatieve feedback en zeer toevallig merk ik een paar dagen later dat Ebay deze verwijdert heeft , op deze manier werkt het feedback systeem niet echt natuurlijk .
Ik dacht dat het een eerlijk systeem was maar helaas en wil via dit forum toch mensen waarschuwen .
Als je het object niet krijgt ben je verzekerd maar als het wel toekomt en het blijkt en ripoff heb je gewoon pech en anderen waarschuwen mag ook al niet !
Het is waarschijnlijk één persoon bij Ebay en niet het systeem maar het schaad het vertrouwen toch erg in Ebay .
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Je moet niet alleen negatieve FB geven, maar ook een geschil openen wegens afwijkend object ! Als een verkoper teveel geschillen heeft, krijgt hij problemen.

m.

m.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Dat de broek gescheurd was staat wel in de aanbieding :

AGRO A LENTRE JAMBE

als je die tekst niet begrijpt, waarom dan bieden ?
in het Frans is het "accros à l'entre-jambes"

De beschrijving is ook maar zus en zo, eerst schrijven dat de maat niet voldeed en dat de winkel van geen terugname wou weten, en vervolgens dat er een scheur in is ???
zowie
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Los van het feit dat een winkel normaal geen namaak 501 broeken verkoopt is deze kapot en alleen geschikt om weg te gooien .

Een beschadiging vind ik niet erg maar 31 euro betalen om dan in de vuilbak te gooien vind ik spijtig .
Los nog van het feit dat deze verkoper alles fout doet en ebay mijn negatieve feedback verwijdert zodat een volgende koper hetzelfde kan meemaken .

Ik vind het niet kunnen .
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Ik ben dezelfde mening toegedaan, en aan geschillen wordt overigens geen gehoor gegeven. Een geschil dat twee maand geleden al geescaleerd is wegens geen antwoord heb ik verder nog altijd niets van gehoord, en ik ben onlangs zwaar gedupeerd door iemand en die heeft blijkbaar (heb nadien enkele van zen negatieve commentaren gecontacteerd) al verschillende geschillen tegen zich lopen en was toch nog in staat om mij te duperen.
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

een geschil openen bij ebay lost niks op. Iederen doet gewoon verder, waarschijnlijk tot ze er een 100tal hebben op zeer korte tijd. Wordt die geschorst opent die gewoonweg op hetzelfde adres een neiuw account en ...EBAY STAAT ERBIJ EN KIJKT ERNA... TIJDVERLIES!
Bericht 6 van 6
laatste antwoord