hallo allemaal, hierbij wil ik uw mening, ik weet niet meer wat ik moet doen, enige tijd geleden heb ik via ebay een dvd camera besteld en gelijk betaald ik zou na bet een tracking nummer krijgen uiteindelijk na vele mails heb ik er een echter hij klopt niet, nu dat ik meerdere malen een mail gestuurd heb naar de verkoper heb ik eindelijk een bericht dat de betaling binnen was en dat de item al verstuurd was,,,, maar zit nog te wachten, toen heb ik een klacht ingediend bij ebay maar ook geen antwoord van de ebay snap het gewoon niet, toen heb ik een boze mail gestuurd naar de verkoper en wat denk je vandaag 9 juni 2009 kreeg ik een mail van hem dat ik 35 euro moest gaan betalen iets met douane of iets snap het niet trouwens het produkt komt uit china, bij zijn naam stond belgie, bleek meneer via belgie of iets in die richting te onderhandelen met china ik vindt het een vaag verhaal MIJN VRAAG AAN EEN VAN JULLIE OF JULLIE OOK ZOIETS HEBBEN MEEGEMAAKT WAT JULLIE ERAAN GEDAAN HEBBEN IK HOOP DAT JULLIE IETS VOOR ME KUNNEN BETEKENEN ALVAST BEDANKT EEN TROUWE KOPER