annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper "acss09", enkel incasseren, niets leveren !

Heb begin april een etui aangekocht, betaald en deze verkoper zou dit op 7 april verzonden hebben, op 27 april nog steeds geen zending ontvangen.
Heb de laatste week reeds 4 mails gedaan naar deze persoon, hij antwoord echter niet terug.
Heeft thans een goede feedback, daarbij ook verschillende van kopers met hetzelfde probleem, mensen die hun spullen niet krijgen, geen geld terug en geen antwoord op mails.
Mij blijkt deze verkoper helemaal niet betrouwbaar, houdt regelmatig geld in zonder te reageren, op zijn minst verwacht men een mail terug maar niets.
Ben van plan om deze persoon aan te klagen zowel bij ebay als bij het ministerie van economische zaken en naar test aankoop.
Indien er meerdere mensen zijn die samen willen klacht indienen, graag een mail naar mij.
mvg,
Alfred Vossen
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Intussen heeft deze persoon talrijke negatieve feedbacks gekregen ivm niet leveren van betaalde objecten.
Ben zijn gegevens nagegaan, zijn adres- en telefoonnummer dat hij aan ebay heeft ingevoerd bestaat niet en zijn bankinstelling ING raadt mij aan om dringend klacht in te dienen tegen deze persoon, ze zijn hem dus blijkbaar ook liever kwijt dan rijk. EBay daarentegen laar hem maar verder begaan...
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Opzoekingen op de site van 1207 zegt wel dat het nummer bestaat maar ernaar bellen maakt inderdaad duidelijk dat dit nummer niet actief is.

Mogelijks zijn ze verhuisd?

Op de straat die op ebay terug te vinden is, staat echter niemand geregistreerd met de bijbehorende familienaam.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 3
laatste antwoord