annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

contact opnemen met ebay

heb een probleem met een verkoper en wil contact opnemen met ebay ,ben al halverwege geraakt maar ze vragen en blijven vragen tot je het antwoord niet meer weet ,dan moet je helemaal terug opnieuw beginnen heb al 4 pogingen ondernomen maar ze vinden telkens wel een vraag die ik moet opzoeken en weer alles helemaal opnieuw,zelfde met telefonish ,ze vragen het exacte tijdstip waarop je lid geworden bent ,dat vind ik niet ,dus contact opnemen met ebay is ontzettend moeilijk ,waarom?Mijn probleem is onbetaald object,maar ik heb 36 onbetaalde objecten ,moet ik die allemaal, een voor een aangeven??
groetjes Willy
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

contact opnemen met ebay

Keuze tussen:

1. Ik heb mijn betaling nog niet ontvangen.
Wat moet ik doen wanneer een koper niet betaalt (procedure voor onbetaalde objecten)
Timing: U kunt een onbetaald object melden op de pagina Transactieproblemen oplossen tussen 7 en 45 dagen na de verkoop indien u geen betaling ontvangen hebt van de koper.
Meer:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/unpaid-items.html

2. Ik wil een transactie annuleren.
Wanneer u een object verkocht hebt maar de verkoop niet kan doorgaan, kunt u de transactie annuleren via de pagina Transactieproblemen oplossen.
Timing: melding tot 45 dagen na de verkoop
Meer:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/cancel-transaction-process.html

Pagina Transactieproblemen oplossen
http://resolutioncenter.benl.ebay.be/

Bericht 2 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

moet ik die allemaal, een voor een aangeven??

Voor elk apart objectnummer een nieuw onbetaald object melden via
http://resolutioncenter.benl.ebay.be/

Bericht 3 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Hoi ,bedankt ,heb alles aangeduid als onbetaald object,moet nu wachten tot 30 april voor ik verdere stappen kan ondernemen ,maar als mijn planten tegen die tijd dood of niet meer verkoopbaar zijn wie gaat dat betalen?heb die wel moeten inpakken om het gewicht te bepalen ,terug uitpakken en dan weer inpakken zie ik niet zogoed zitten ,moet mijn planten verkopen wegens hevige rugproblemen en deze problemen er nog bij !Dacht dat verkopen op ebay gemakkelijker en veiligere zou zijn .Niet dus.
groetjes Willy
Bericht 4 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Het probleem is dat ik betaald heb bij iemand die actief was en nu ineens niet meer ingeschreven staat...Het is nu al meer dan 10 dagen geleden en heb nog altijd niks ontvangen...Kan ik m'n geld terugkrijgen ook al heb ik betaald via overschrijving??Ik vind het wel erg want zag uit naar m'n pakje 😞
Bericht 5 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Ik heb een artikel gewonnen, maar ik dacht dat je alleen met credit-card kon betalen (die ik dus niet heb). Dus heb ik helemaal niet meer gereageerd op het artikel. Maar nou krijg ik steeds emails over een onbetaalde object. Dat artikel staat allang weer open, dus dacht ik nix aan de hand. Ik zou heel graag contact op willen nemen met Ebay, maar het is zo moeilijk waarom? Als je iets wil vragen moet je het toch op een goede manier kunnen vragen (telefonisch). Wat moet ik nou doen ? ?:|

Gr. F0usz
Bericht 6 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

zo moeilijk is dat toch niet, even kijken op de hulppagina's, zó opgelost 😉

http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/support/telephone.html
zowie
Bericht 7 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

@ F0usz:

ten eerste helemaal niet reageren is NOT DONE.

Als je iets koopt is dat niet vrijblijvend, je hebt een bindend contract aangegaan. Je biedt niet zo maar even voor de fun. Als je dacht dat je enkel via credit card kon betalen en je hebt die niet, dan heb je geen zaken om biedingen uit te brengen.
Als je toch wint, laat dan direct de koper weten dat je geen credit card hebt, wie weet heeft hij een alternatief! of hij kan dan beslissen om te annuleren.

Sorry dat ik het zeg, maar jij bent een van die kopers die eBay helpen verkl*ten voor degene die het wel serieus menen!
Bericht 8 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

@disney: ebay is hier deels mee verantwoordelijk voor de problematiek, vrees ik.
Als de koper in de mail die hij ontvangt op "Betalen" klikt, krijgt hij - bij een verkoper die Paypal aanvaardt - in't groot deze betalingswijze te zien en slechts heel klein dat er ook nog mogelijkheid is tot betalen via overschrijving.

Daarom als tip voor iedere verkoper die naast PP ook overschrijvingen aanvaardt (volgens mij is dit wel het merendeel???): stuur zelf achteraf een mailtje naar de koper met de betalingsmogelijkheden zodat dergelijke misverstanden met zogenaamde onwetende niet-betalers (vaak zijn deze nieuw op de site) kunnen vermeden worden

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

akkoord, paypal komt er als eerste en grootste op, maar zelfs om te betalen met paypal heb je geen credit card nodig. En dan gewoon negeren vind ik echt wel erover. Stuur dan een mail naar de verkoper. En je kijkt toch na voor je bied of je aan de voorwaarden kan voldoen, niet?
Ik bedoel maar, klagen dat een verkoper die je niet betaald teveel emails stuurt naar je zin, dat is toch echt wel bij de haren getrokken....
Bericht 10 van 23
laatste antwoord