annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

negatieve fb van koper na afsluiting geschil ?

Hallo, heb net een negatieve feedback ontvangen van een koper dewelke na drie weken nog niet had betaald. Heb een geschil geopend en afgesloten, heb de commissie terug ontvangen en nu kan deze koper (die volgens mij voor dit object toch een aantekening wegens niet betaling heeft ontvangen) mij een negatieve feedback geven ? Hoe kun je voor een niet aangekocht object negatieve feedback geven aan een verkoper ? Terwijl ik zelfs geen neutrale feedback kan geven voor deze koper ???? Of ben ik na al die jaren nog steeds te dom ??? Vind dit in ieder geval weinig democratisch tegenover verkopers.
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Via paypal kan je toch iedereen geld storten via het email adres.
In dat geval duidt de koper natuurlijk niet aan dat het om ebay goederen gaat,je kan toch zelf een reden geven,los van ebay.
Ik geloof zelfs,maar ben er niet meer zeker van,dat je een mail krijgt van PAY PAL ,met de vraag of je de betaling aanvaardt.
Paypal geeft alleen verkoperswaarborg voor ebaygoederen,en niet bvb voor aankopen bij Kapaza.
Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Via paypal kan je toch iedereen geld storten via het email adres.
In dat geval duidt de koper natuurlijk niet aan dat het om ebay goederen gaat,je kan toch zelf een reden geven,los van ebay.
Ik geloof zelfs,maar ben er niet meer zeker van,dat je een mail krijgt van PAY PAL ,met de vraag of je de betaling aanvaardt.
Paypal geeft alleen verkoperswaarborg voor ebaygoederen,en niet bvb voor aankopen bij Kapaza.
Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Om een betaling met pay pal ,buiten ebay uit te voeren,heb je natuurlijk het email adres nodig dat aan je paypal rekening is gekoppeld.
Dus ze moest me dat adres vragen ,

Dat is niet helemaal correct.

Je kan een Paypalbetaling uitvoeren naar eender welk emailadres.

Als dat emailadres niet gekend is bij Paypal, verwittigt Paypal de ontvanger door een bericht te sturen naar dat adres en kan de betaling toch worden afgewikkeld.

Als de ontvanger nog geen rekening had bij Paypal wordt hij op dat ogenblik uitgenodigd om er eentje te openen.

Bericht 13 van 13
laatste antwoord