annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wel betaald niets ontvangen,

ik heb een front van een auto radio gekocht,alles betaald,verkoper stuurt zelf een mail waar hij bevestigd betaling ontvangen,en nog steeds geen pakket ontvangen.plots krijg ik van ebay een mail. de verkoper heeft u een aanvraag gestuurd om de transactie te annuleren.waarin hij zegt(De verkoper zegt dat u het object hebt teruggestuurd of gaat terugsturen voor terugbetaling.)iets wat niet klopt ik heb het nooit ontvangen.
wat kan ik nu doen,X-(
Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

Ook als je met Paypal betaald hebt, kan je best een geschil openen, als er geen reactie komt op het geschil, kan je het geschil veranderen in een Paypal-claim en zo je geld terugvragen.
Bij betaling met Paypal heb je kopersbescherming en meer kans om je centen terug te krijgen !

m.

m.
Bericht 11 van 26
laatste antwoord

Ha, dacht dat het over dit object ging waarin geen PayPal vermeld is.

LOT DE 50 PAIRE DE CHAUSETTE FEMME/ENFANT NEUF
Numéro de l'objet : 170316399964

Voor een PayPal geschil te openen kunt u op dezelfde pagina
http://pages.benl.ebay.be/help/buy/disputes.html
de link verder op die pagina aanklikken

• Indien u met PayPal hebt betaald, gebruik dan het PayPal-klachtencentrum.

Maar als PayPal als betaalmethode niet vermeld is in de aanbieding vrees ik voor de kopersbescherming van PayPal:

Voor eBay-objecten moet de koper een enkele PayPal-betaling voor het volledige bedrag van het object hebben uitgevoerd naar de PayPal-rekening die door de verkoper in de aanbieding is opgegeven. De koper moet de knop "Nu kopen" hebben gebruikt of de betaling aan de aanbieding op eBay koppelen door het objectnummer in de PayPal-betaalinstructies in te voeren. Als de koper een betaling naar een andere PayPal-rekening of via een andere methode verzendt, zelfs als dit op verzoek van de verkoper is, komt de transactie niet in aanmerking voor PayPal-kopersbescherming.

Uiterste datums voor het indienen van een geschil.
Wij nemen een claim pas in behandeling als u eerst binnen 45 dagen na de datum van de betreffende betaling een geschil heeft ingediend in ons klachtencentrum en vervolgens dat geschil binnen 20 dagen na indienen van dat geschil in een claim heeft omgezet.

Bericht 12 van 26
laatste antwoord

Wat een gedoe allemaal zeg .. blijkbaar worden er dagelijks mensen 'in't zak gezet' .. erg is dat.
Ik maak hier weer net wat mee : vraag gewoon een verzendkost aan een verkoper uit Frankrijk, ik zeg hem dat ik eergisteren een grote bestelling plaatste bij een Franse dame en dat ik 18 Euro verzendkost moest betalen, ik vraag gewoon of het bij hem/haar ook die prijs is, krijg ik een bericht terug met de vraag of ik zijn deur wil passeren met mijn leugens 😐 Ik ben hier nog maar een maand, maar heb toch al heel wat meegemaakt hier, jawadde !
(Aan een andere verkoopster stelde ik trouwens diezelfde vraag en van haar kreeg ik netjes de tarieven van de Franse post met de kilo-vermeldingen bij, zo hoort het toch dacht ik)
Bericht 13 van 26
laatste antwoord

ik heb wel op 4mei betaald de verkoper reageert niet op mail en als die reageert na de zoveelste email dan zegt die dat hij het vergeten en dat hij direct zal op sturen na 14d wacht ik nog altijd op mijn pakje????
Bericht 14 van 26
laatste antwoord

Heb op 12 april 4 kaarten voor disney gekocht en autom. betaald via ebay. Heb gezien dat de betaling na 3 dagen nog niet betaald was en dan via homebanking betaald. Intussen had ik aan de verkoper laten weten dat er wat vertraging was met de betaling. De dag erna kreeg ik al melding dat ze nog niets ontvangen had. Enkele dagen later was alles in orde en had ze de tickets opgestuurd maar tot op heden nog niets ontvangen. Op mails reageert ze niet en telefoons worden niet beantwoord.
Gelukkig had ik nog geen hotel geboekt maar be nu toch al 155 euro kwijt. Kan er klacht tegen ingediend worden of wat moet er gebeuren?
Bericht 15 van 26
laatste antwoord

Ja, u kan het object melden als niet-ontvangen,
hier meer info : http://pages.benl.ebay.be/help/policies/inr-snad-policy.html

m.

m.
Bericht 16 van 26
laatste antwoord

Ik heb een 2 maanden geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt.

Pakket betaald dezelfde dag. Bericht gekregen dat het op de post was. Een week later niets (taxipost 2 dagen) en dan contact opgenomen met de verkoper die liet weten dat hij het vergeten was (I mean wtf?!) en dan heeft hij het opgestuurd maar wederom kreeg ik niets. Ik heb contact opgenomen maar hij was spoorloos verdwenen en ebay doet er niets aan om eerlijk te zijn. Het staat al een dikke maand aangegeven als niet ontvangen...

En dan betaal ik elke maal de kost aan ebay. Shit site .
Bericht 17 van 26
laatste antwoord

Problemen bij ebay...............
heb pakje gekocht(buik en rugdrager kipling) alle pistes al afgelopen en niets.........
kheb wel een mail waarin verkoper schrijft dat storting ok was dit is een maand geleden en nadien.verdwenen
Bericht 18 van 26
laatste antwoord

Ik heb nu ook hetzelfde voor,betaald en nog steeds na 2,5 week nog geen spoor van het pakje.probeer in contact te komen met mensen maar reageren niet.Stond Jan-Griet bij.Misschien iemand die ook problemen heeft met deze mensen?

Nijntje
Bericht 19 van 26
laatste antwoord

"Heb op 12 april 4 kaarten voor disney gekocht en autom. betaald via ebay. Heb gezien dat de betaling na 3 dagen nog niet betaald was en dan via homebanking betaald." :

U denkt toch niet dat Ebay uw aankopen gaat betalen ??? Gemarkeerd als "betaling verzonden" betekend dat u de betaling uitgevoerd hebt (moet je zelf aanklikken) met bankoverschrijving , dit is een geheugensteuntje voor uzelf zodat je weet dat je de betaling uitgevoerd hebt , handig als je veel koopt .
Bericht 20 van 26
laatste antwoord