op 09-09-2011 13:00
Heb het volgende voor. Klant koopt bij mij in juli een longsleeve en betaald deze direct, daags na ontvangst van de betaling verzend ik het pakje met taxipost. Wat wil nu het pakket is verstuurd en twee dagen later stuurt de koper in kwestie een mailtje het pakket pas te mogen verzenden na haar vakantie, maar ja pakje is weg. Ik laat haar weten dat het pakje al verzonden is en dat het wel zal in orde komen. Na een week krijg ik een mailtje van de koper met de aanmaning dat het pakje niet is toegekomen, haar poetsvrouw had haar gezegd niets bij de post te hebben ontvangen. Ik kijk alles na volgens het traceernummer van de verpakking en zie dat het pakket gewoon is afgeleverd. Na veel over en weer gemail houd de koper voet bij stuk het pakket niet te hebben ontvangen. Ikzelf vertrek intussen ook op verlof en daags nadat ik ben vertrokken lapt ze me een negatieve feedback aan het been, met daarin de melding pakje niet ontvangen. Bij thuiskomst laat ik aan ebay dit gevalletje weten met de nodige bewijzen dat het pakje weldegelijk is geleverd en of ze de negatieve feedback willen verwijderen. Ebay stuurt me drie dagen een mail met daarin de melding dit niet te kunnen doen. Wat moet je nu doen als verkoper, ik verzend alles gratis met taxipost zodat ik een bewijs kan leveren, en blijkt zelfs al heb je gelijk en is de koper in de fout, ebay laat dit toch maar gebeuren. Nu blijkt nog maar eens dat verkopers nergens staan en nergens terecht kunnen zelfs al zijn ze in hun recht. Laat maar snel het feedback systeem terug veranderen, sinds al dit gebeurde kunnen de kopers zich blijkbaar alles permitteren, een geagiteerde zakelijke verkoper.
op 09-09-2011 13:11
hoi,
ik laat het even voor je onderzoeken.
op 09-09-2011 13:34
hoi, hartelijk bedankt voor uw onderzoekje, feedback is verwijderd, bedankt