annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zo helpt ebay verkopers met een gehackte account

Hoi iedereen,


 


zaterdag ll werd mijn account gehackt, er stonden plots meer dan 250 items aangeboden met veilingprijs 0,99 dollar, en gratis wereldwijd verzonden.  Laat nu dat ik contact met ebay probeerde op te nemen om hierover te berichten, maar ebay onbereikbaar, wel een persoon te pakken gekregen die ook veel op de communitie zit, waarvan hele goede hulp en raad gekregen waarvoor hartelijk dank.  Heb ook zaterdag reeds mail gestuurd om account terug te herstellen, na een uurtje kreeg ik van ebay een mailtje met de melding dat mijn account gehackt was en dat ze alle onregelmatigheden hadden verwijderd en de kosten ervan terug hadden rechtgezet.  Ik moest enkel nog mijn wachtwoord wijzigen en dan zou alles in orde zijn, maar niets is minder waar, op de mail die ik zaterdag verstuurde heb ik tot op heden nog steeds geen antwoord.  Heb maandag eerste werk contact opgenomen met customer support, deze konden mij niet helpen, omdat regels en veiligheid alles terug goed moet zetten, maar ze gingen daar een mail heen sturen en ik zou dezelfde dag nog antwoord krijgen en een oplossing, tot op heden dinsdag hiervan ook nog steeds niets.


Dinsdagochtend dan maar terug gebeld, kreeg toen weer een ander aan de lijn die vlakaf zij er niets aan te kunnen doen en dat ik maar geduld moet hebben, tof he.


Dinsdagochtend ook nog eens een mail vestuurd naar regels en veiligheid met de vraag DRINGEND alles terug in orde te maken, wat is er tot nu toe reeds gebeurd.


Een geluk heb ik nog wel kan nog wel verkopen, maar kan niemand nog een antwoord sturen op een vraag, want dat staat nog steeds geblokkeerd, ook kan ik niets meer aanbieden en geen objecten meer herzien.  Ik wacht nu intussen reeds 3 dagen op een oplossing, maar nog steeds niets, weet iemand misschien een optie om sneller geholpen te worden, ik vind dit ronduit schandalig, ik ben zakelijk verkoper, maar kan gewoon niemand antwoorden, dus kan bepaalde stukken ook niet verkopen daar ik de klanten geen antwoorden kan zenden.


 


Indien u een oplossing zou weten om sneller geholpen te worden, zou u mij hiermee veel plezien doen, de verkoop is al zo slabbakkende dat ik elke verkoop best kan gebruiken, maar ben voor ebay precies enkel maar goed genoeg om te betalen.


 


Dit is dus hoe ebay mensen behandeld die werden gehackt, een fout van hen, maar ik ben wel gezien.:-(:_|:_|

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Betreft: Zo helpt ebay verkopers met een gehackte account

Ik voel echt met je mee !


 


 


EBAY pakt het steeds amateuristischer aan.  


 


 


Ik heb een emailadres gekregen van iemand maar ze antwoorden ook niet.


 


 


ER IS HEEL WAT AAN DE HAND MET EBAY !!!!!!!!!!!!


 


 


Als zakelijke verkoper staan we echt wel in de kou.  

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Betreft: Zo helpt ebay verkopers met een gehackte account

Hoi, heb eindelijk iemand aan de lijn gekregen die het zou oplossen, heb via mail een heleboel moeten doorsturen, zoals gebruikersnaam, volledige naam, volledig adres, telefoonnummer en geboortedatum, dit gingen ze nu nakijken en dan de account weer open zetten, ben eens benieuwd, ik hou jullie op de hoogte.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Betreft: Zo helpt ebay verkopers met een gehackte account

Zou gisteren al opgelost moeten zijn, maar niets is minder waar, zit nog steeds vast, kan geen enkele vraag van kopers beantwoorden, leuk hoor.


Zoals al vele hebben gezegd wie staat er weer in de kou, en intussen maar centen ontvangen, maar iets doen ho maar.


Belde deze morgen terug naar support, weeral een onvriendelijk type, met als antwoord, u zal nog wat geduld moeten hebben ,tof he, als ik geen vragen kan beantwoorden, niets meer kan aanbieden en geen objecten meer kan wijzigen.


Ebay laat hier weeral eens veel steken vallen, eigenlijk zijn we dit al gewoon, maar toch.


 

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Betreft: Zo helpt ebay verkopers met een gehackte account

EINDELIJK ALLES IS OPGELOST,


KAN SOMS OOK HELPEN OM EEN BEETJE


GEDULD TE HEBBEN.


WEET HET OOK ZE, IS SOMS MOEILIJK, VOND IK OOK


 


MAAR EIND GOED AL GOED!!!!!!!


 


:-):-D

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Betreft: Zo helpt ebay verkopers met een gehackte account

Zeker uw computer goed scannen met verschillende virusscans. Ik heb dat een paar maanden geleden ook voorgehad. Zat met een virus dat mijn paswoord ontfrutselde. Had toen dacht ik een goede (betalende) virusscan.


 


Een maand nadien was het weer van dat. Direct opnieuw gescand en niets gevonden. Toen een paar andere virusscans geprobeerd en die vonden allemaal wel iets. Virus was toen wel verwijderd blijkbaar. Nadien geen problemen meer gehad. Ben sindsdien ook naar een andere virusscan overgestapt.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Betreft: Zo helpt ebay verkopers met een gehackte account

Mijn computer word constant gescand door een zware virusscanner, daar lag het probleem niet, probleem lag aan het feit dat iemand via auctiva in mijn ebay account is geraakt, maar krijg deze banner niet uit mijn objectomschrijvingen, ben er nu druk mee bezig om dit weg te krijgen, maar virussen worden zeker opgespoort, heb ik geen schrik voor.


Toch bedankt voor de inlichtingen

Bericht 7 van 7
laatste antwoord