annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aangekregen, alles ok, 2 weken later geschil openen???

Beste medeleden,

 

ik heb een maand geleden een object verkocht dat in perfecte conditie verkeerde (vintage nintendo spel). 2 weken geleden op 27 mei heeft de koper het aangekregen, gezegt dat alles ok is en feedback achtergelaten. Nu krijg ik vandaag een e-mail dat hij een geschil heeft geopend omdat het object niet zoals beschreven is en heeft zijn geld teruggeëist. Ik ben zeker en vast dat het object perfect beschreven was, dus dit is geen mogelijkheid. Ik ben er haast zeker van dat hij me probeert op te lichten. 2 weken geleden zegt hij dat alles oke is en dat het pakket is aangekomen, en nu is het blijkbaar niet zoals beschreven??

 

Wat moet ik doen? het gaat over een redelijk groot bedrag, en vind dit persoonlijk niet kunnen...

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Hoi terug is zeker een Italiaan die het heeft gekocht, oppassen met die mannen, die draaien er hun hand niet voor om om een mens op te lichten, niet aan toe geven hoor.

beste, is gewoon een oplichter, je kan aan de hand van de feedback bewijzen dat hij het object heeft aangekregen en er tevreden mee was.

Heeft de koper in kwestie met paypall betaald of via overschrijving?

Als hij via overschrijving heeft betaald zou ik me niet al te druk maken, hij heeft reeds feedback gegeven, dus kan deze niet meer omzetten of veranderen, als hij met paypall heeft betaald is het natuurlijk een andere situatie, maar dan noch, als hij een geschil opende en u laat hem toe het terug te zenden moet hij kunnen bewijzen dat hij het verstuurd heeft, anders krijgt hij toch zijn geld niet terug, als hij kan bewijzen dat hij het terug heeft gestuurd, dan zal paypall hem terug vergoeden, zonder boe of bah, is nu eenmaal het paypall beleid, veel succes met het oplossen van je zaak!!!!

Een vraag stellen