op 21-12-2012 16:29
In mijn branche is dit wel heel erg belangrijk. Heb van 1 persoon ooit 3 neg. gekregen en dit achtervolgt me nu al 15 maanden. Lijkt me erg onredelijk, ebay!
Er kunnen verschillen zijn tussen de berekening van het feedbackpercentage en de transacties die vermeld zijn in de tabel, omwille van een verschillende berekening van de in aanmerking komende feedbacks. Maar in uw geval blijkt er inderdaad iets mis te lopen bij uw feedbackpercentage berekening. Als men de muis over "" plaatst bovenaan in uw feedbackprofielpagina ziet men:
"Feedbackbeoordelingen over dit lid van de laatste 12 maanden, exclusief herhaalde feedback die u van eenzelfde lid voor aankopen in eenzelfde week (eBay-tijd) ontvangen hebt.
Positieve commentaren: 116
Negatieve commentaren: 1
Percentage positieve feedback van dit lid
116 / (116 + 1) = 99.1%"
Dus er worden wel wat meer feedbackbeoordelingen gerekend dan u in het laatste jaar gekregen hebt.
En u bent blijkbaar niet alleen met deze bug. De starter van onderstaande thread van meer dan een maand terug heeft hetzelfde voor, en dit is de dag van vandaag nog niet opgelost. En er zijn nog een aantal mensen geweest die op het eBay forum met een zelfde probleem kwamen aandragen.
http://forums.ebay.com/db2/topic/Part-Time-Ebay/Feedback-Percentage/5100118919
"Over the past couple of months, there have been several posters with the same problem including one that was several weeks overdue. The sellers were advised to be patient and/or contact Customer Support, but I don't recall seeing any reports of resolutions."
De eBay klantendienst beantwoordt hier geen berichten, dus misschien best de eBay klantendienst eens contacteren. Of dat ze er iets kunnen of willen aandoen is een andere vraag.