annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik snap er niks meer van die eBay beleid

2 dagen na het verzenden van een pakje via Taxipost 24u, een klant laat me weten dat hij niks ontvangen heeft. Ik kijk het na op e-Tracker en zending blijkt wel geleverd te zijn, wat ik ook aan de koper laat weten en vraag hem om bij de buren gaan te polsen als zij niks ontvangen hebben. Zijn antwoord was zeer onvriendelijk.

Ik wijs hem op de algemeen voorwaarden,... en dat hij een klacht bij de post zou moeten neerleggen maar dat ik het al voor hem gedaan had.

Alweer een antwoord vol verwijten en zeer onbeschoft. De zelfde dag dient hij een klacht bij Paypal, het geld wordt geblokkeerd, en op mijn beurt maak ik er een claim van.

De dag daarna krijg ik al de bevestiging van Payal dat zijn klacht onterecht is en deze wordt gesloten in mijn voordeel.

Ik hoef niet te zeggen hoe de koper zijn reactie, taalgebruik ..... was in zijn mail nadat hij het nieuws van Payapl vernomen had.

Uit voorzorg en om te voorkomen een negatief feedback te krijgen heb ik onmiddelijk naar Customer Support geschreven en het voorval uitgelegd.

24u later had ik nog geen reactie van eBay gekregen maar wel 3 negatieve feedback en dit exact 8 dagen na het verkoop.

Zelfs van de post heb ik nog geen antwoord gekregen.

Razend, heb ik naar Customer Support gebeld, alle nodige bewijzen doorgemaild met als resultaat: negatieve feedback blijven maar de commentaren zijn verwijderd WOAW.

Zijn antwoord op mijn opmerking staat er wel nog op en alweer met een verwijt.

Ik ben er niet echt niet goed van. Ik snap de logica niet van het feedback systeem want mijn 2 vorige negatieve waren ook onterecht. Pfffff

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

k**t*
Community-lid

ik wel,hij heeft het ontvangen,en als hij niet thuis was,mag je dat niet bij de buren afleveren,maar een bericht achterlaten,bij de ontvanger rmet vermelding afwezig en terug meenemen,met taxipost heb ik nog nooit een probleem gehad.ik heb hier iedere dag een andere postbode(vorige week moest ik tekenen,en wat zie ik,er was van s'morgens een etiket opgekleeft,dat ik afwezig was,over de postzegels), versta je me,om tijd te winnen,moest ik nu zegels verzamelen,alles was overkleeft,en ik ben iedere dag thuis,gans de zegels naar de vaantjes.

marinela-60
Community-lid

Hallo

ik eens iets gekocht op Kapazza

Ik was blij met de vlugge verzending enz

ik vraag hoe ik een pos feedback kan nalaten

Antwoord

Heel vriendelijk van u , maar hier kan je geen feedbacks nalaten

Dus !!!!!

Ik vond dit heel raar maar je ziet , zonder feedback gaat het ook

Doei

marcieherder
Community-lid

Hoi,

 

Als het een troost mag wezen , wij hebben dit nu kortelings 2maal meegemaakt en inderdaad neg.feedback blijft enkel commentaar is weg

 

Vandaag weer rood van een koper , na geschil waarop deze niet regaeert , geen betaling , niets

 

Ebay lijkt mij niet meer intressant en de kopers zijn kwistig met neg.feedback

 

Helaas staan wij er machteloos tegen

 

Ze vinden altijd wel iets om uw reputatie te schaden, wij zijn er ook hopeloos van

 

Veel succes verder

Een vraag stellen