annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object verkocht maar koper doet nu moeilijk

Heb een object verkocht, IPad, en duidelijk vermeld enkel ophalen, de persoon die de veiling heeft gewonnen is nu moeilijk aan het doen omdat hij te ver van mij woont (120 km) om de IPAd te komen halen, hij wil dat ik het verstuur, geen probleem voor mij, maar hij wil 50% betalen op voorhand, en 50% als hij de IPad ontvangt ga daar niet mee akkoord, wat kan ik nu doen? Wil vermijden dat ik de IPad opstuur een de rest van mijn geld niet meer terug zie.

Heb reeds rekening ontvangen ivm veiling kosten, kan ik deze terug recuperen?  Heb ook contact opgenomen met de persoon die het 2de hoogste bod heeft gedaan, maar deze heeft reeds een andere IPad gekocht.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Niets versturen voor je het volledig bedrag ontvangen hebt, en best versturen met een traceerbare verzendmethode.

Zoals mik-mak zegt: zeker niks opsturen zolang de centen niet binnen zijn... De helft op voorhand en de helft erna... die koper kijkt volgens mij teveel naar de verkeerde filmpjes... eerst geld, dan leveren, zo werkt het.

Blijft die koper moeilijk doen, kan je nog altijd een geschil openen wegens niet-betaling.

Een vraag stellen