annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakketje onbestelbaar, koper beschuldigt me van fraude

Ik verkoop geregeld iets via ebay (Duitsland). Nu heb ik een pakketje voor een reatief laag bedrag (voor het gebodene) verkocht. De verzendkosten waren hoger (omdat eea vanuit NL verstuurd moest worden). Dit staat ook duidelijk in de advertentie.

 

De koper heeft het pakketje niet in ontvangst genomen, en is dus ls onbestelbaar teruggekomen.. Ik heb aangeboden het pakket opnieuw te versturen (dus na het opnieuw laten betalen van de verzenkosten), of om het aankoopbedrag (minus de verzendkosten) te restitueren. De koper zegt geen enkel briefje oid van de vervoerder te hebben gehad, en beweert nu dat ik het dus wel nooit verstuurd zal hebben, en hem probeer op te lichten door dubbele verzendkosten te vorderen, vanwege een (te) lage verkoopprijs.

 

Ik heb hem uiteraard de track en tracecode gestuurd (waarop eea gewoon duidelijk is), en nogmaals uiteglegd waarom de verzendkosten relatief hoog zijn, maar de koper reageert nergens meer op.

 

Wat is nu het handigste om te doen? Aankoopbedrag tergsturen en verder laten zitten oid? Ik heb uiteraard geen zin in een negatieve beoordeling.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen