annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen Turbo-lister ??

case989
Community-lid

Heeft iemand nog een probleem met het gebruik van de Turbo-lister?

Het is namelijk zo dat wanneer ik een object upload en ik de kosten wil berekenen, ik steeds de melding krijg dat ik de staat van het object moet worden opgeven...

Terwijl dit wel degelijk is ingevuld. Heb dat voor met ALLE objecten ik via Turbo-lister tracht te plaatsen.

Heb al geprobeerd alles te verwijderen en opnieuw te plaatsen, helaas zonder resultaat...

Maw kan ik het object niet plaatsen op ebay...

Iemand?

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

hughwitte
Community-lid

In het vak “Details” in Turbolister (onder het vak met de gekozen rubrieken) zijn er twee velden: “Specificaties” met de knop bewerken en “Staat”. Soms staat in het veld “Specificaties” ook een onderdeel “Staat” dat u kunt gebruiken. Zelfs als dat zo is moet u toch het onderste aparte veld “Staat” gebruiken bij een rubriek waar de staat van het object verplicht dient opgegeven.

 

http://i185.photobucket.com/albums/x256/huwitt/staatvanobject.jpg

 

Als dat aparte vak “staat” er niet staat hebt u waarschijnlijk recentelijk geen update van Turbolister gedaan.

 

In welke rubrieken de staat van het object verplicht dient opgegeven, zie http://sellerupdate.benl.ebay.be/june2010/dt_newcondval_BENL_00.html

 

Doe eens een update van Turbolister en probeer nog eens.

-- Bewerkt door hughwitte om 18 Sep 2010 11:28 CEST
mvdv4pp
Community-lid

zelfde probleem, telkens foutmelding dat de staat niet is weergegeven, terwijl dit wel het geval is. Kan ook niets opladen. Alle advertenties van afgelopen weekend worden constant geweigerd, wegens 'geen staat vermeld'. Gisteren Turbo Lister opnieuw geïnstalleerd, zal dus bijgevolg wel de laatste versie zijn, maar een afzonderlijk veld 'staat' zie ik nergens, tenzij bij de specificaties en daar is het overal ingevuld.  Zonde van de verloren tijd en moeite.  Iemand die met Turbo Lister werkt, die dit probleem niet heeft ? Heeft die een recente of een vroegere versie ?

Antwoorden (10)

Antwoorden (10)

Kostenberekening kan je omzeilen door volgende stappen in TL te nemen:

In bovenste werkbalk klikken op Extra

Daarna: "Opties" > "Geavanceerde opties" > "Opties voor TurboLister" >

Volgende stap: in het tweede gedeelte "Extra opties" vink je het eerste lijntje uit

aagje35
Community-lid

Beste,

ik heb onlangs net hetzelfde ervaren met Turbo Lister.

Kreeg ook dezelfde melding maar aangezien ik wist dat de staat ingevuld was verzond ik gewoon de aanbiedingen door en dat lukte perfect.

Mvg 

Ik heb net hetzelfde probleem en kan nik suploaden tijdens de gratis aanbiedingsdagen!!!!

Ik maiolde met een vraag om hulp en om evt de gratis plaastingskosten te verlengen omdat ik niks kan opladen door een fout van Turbo lister.

SUPER!!! Dank je wel voor de tip. Ik heb het ineens aangepast (ivm kostenberekening dus he). Nu wachten tot volgende keer dat er gratis aangeboden kan worden. Ben benieuwd. Wij bieden enkel aan als het gratis is, anders doe ik altijd meer verlies dan winst want lage prijsjes en super veel stuks. Ik vind het eigenlijk jammer. Ik zou veel liever meer betalen op verkochte stuks en minder op aanbieden en foto's, maar dat zal zoveel niet opbrengen voor ebay. Jammer maar helaas.

Spijtig genoeg komen de antwoorden te laat voor de gratis plaatsingskosten..

Ik was ook 2 uur doende met het plaasten van nieuwe objecten en updaten van staat van het object dat in feite al zo was ingegeven...en dan lukte het toch niet.

Ik kreeg antwoord van ebay maar ze schuiven  de actie blijkbaar niet door naar Turbo lister klanten die problemen hadden. Spijtig ..ik had graag nog wat objecten geplaast zonder al te veel kosten te betalen.

Hoe kan je de kosten-berekening dan omzeilen? Als je op 'uploaden' klikt dan begint het automatisch eerst de kosten te berekenen en dan zegt het 'kan kosten niet berekenen wegens fouten'. En dus zat ik vast. Had geen idee dat je dat ergens kon omzeilen (zou wel super zijn want die kostenberekening neemt altijd tijd in beslag en ik bied alleen aan als het gratis is, dus toch tijdsverspilling). Nog altijd niks van ebay zelf gehoord. Schoon hé.

ovoke1
Community-lid

ja heb hetzelfde probleem; niet opgelost na update TB!

smurfje1107
Community-lid

hier idem

ik had al een tijd geen update meer gedaan (ik doe dat zeker niet op regelmatige basis omdat dat steeds problemen geeft achteraf)

nu ook mijn turbolister klaargezet maar toen ik er aan wou beginnen foutmelding ivm de staat terwijl deze bij specificaties overal was ingevuld maar blijkbaar is er een speciaal vakje bij gekomen

eerst geprobeerd een update te doen maar dat lukte niet, ik kreeg foutmelding dat de update niet kon worden voltooid, uiteindelijk turbolister verwijderd en volledig opnieuw geinstalleerd en toen had ik inderdaad dat speciale vak van de staat maar dan moest ik nog al mijn objecten gaan aanpassen , dus heb er niet veel kunnen opzetten. Jammer wel.  Ik hoop dat ze binnenkort een nieuwe actie doen?

case989
Community-lid

Bij mij is het intussen gelukt met hetgeen dat Hughwitte had gezegd, namelijk een update doen.

Bedankt !!!;-)

Hey, iemand ondertussen al een oplossing gevonden? Ik heb het opnieuw geïnstalleerd, alle updates uitgevoerd (heb nu zoals hoort ook vakje 'details' wat daarstraks nog niet zo was), staat overal aangepast naar tweedehands, nog eens afgesloten en terug opgestart,... Om gek te worden. Vandaag nog hele hoop nieuwe stuks bijgevoegd en super lang aan bezig geweest en nu lukt het niet om op te loaden. Het blijft zeggen dat de staat moet worden vermeld. Pfff, FRUSTREREND! Foutmelding zegt: 'Hoewel de definities van de staat van object zijn gewijzigd, hebben we de waarde voor de staat van object uit de originele aanbieding behouden' Maar dat klopt dus niet want als ik een nieuw object maak en onmiddellijk staat ingeef dan krijg ik zelfde mededeling als ik wil uploaden en dus originele aanbieding is die aanbieding met melding van staat en toch lukt het NIET!
Een vraag stellen