annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WIJZIGING IN AANBIEDINGSKOSTEN OP 01/06/21

Hallo, wat  doe ik met mijn aanbiedingen die maandelijks worden verlengd,

Moet ik deze handmatig annuleren als ik wil vermijden dat ik word gefactureerd ? (+ 150)

Hele onderwerp weergeven
rudykes
Community-lid

Beste wimcnice

 

Ja ze hebben er een soep van gemaakt . Ik heb ondertussen ook al mails gestuurd maar het blijft onduidelijk met hun antwoorden er was zelf een antwoord bij dat de onkosten eenmalig terug betaald zouden worden en in de volgende mail stond in dat dit niet ging doorgaan en dat ze beslist hadden om ook de automatische herplaatsingen te laten betalen dit was vorige week. Ik ben lid van test aankoop ik zal daar eens horen wat ik verder kan doen ik denk dat ik ook klacht ga neerleggen bij het ECC , maar ik moet nog zoeken hoe dat moet.

 

 Hier een antwoord op een van mijn mails.

RUDY, ik kan begrijpen dat u zich zorgen maakt over de nieuwe kosten die u in rekening zijn gebracht voor het plaatsen van een advertentie. Ik betreur het ongemak dat is veroorzaakt als gevolg van deze kwestie. Sta me toe u te helpen met de details.

 

Ik heb de details nagekeken en ik kan u vertellen dat eerder geen kosten in rekening werden gebracht voor de eerste 150 gratis aanbiedingen voor de lokale verkopers van Nederland, Polen en België. Vanaf 1ts van juni de regels zijn veranderd en we zullen de kosten in rekening brengen voor de notering van de lokale gebruikers ook. Ik betreur het ongemak.

 

Maak je geen zorgen we zullen de verkoopcommissie kosten terug te betalen als eenmalige hoffelijkheid als je niet op de hoogte van deze verandering. Maar ik ben er zeker van dat deze verandering vruchtbaar zal zijn voor u en andere verkopers. Wij waarderen uw feedback en we zullen het in gedachten houden en het zal ons helpen om beter te worden.

 

Nu kunt u contact met ons terug met het item nummers en wij zullen u zeker helpen met de eenmalige hoffelijkheid restitutie voor uw verkoopcommissie terug te betalen. Nogmaals, het spijt me zeer voor het ongemak dat u heeft ondervonden door deze wijziging.

 

Ik ben ervan overtuigd dat de bovenstaande oplossing nuttig voor u zal zijn. Ik vraag u om uw geduld en medewerking voor hetzelfde.

 

Hartelijk dank dat u voor eBay hebt gekozen!

 

Mijn antwoord,

Hallo  bedankt voor deze positieve  info voor mij.

U vraagt voor de items nummers te melden voor de terugbetaling van de plaatsingkosten maar daar heb ik een probleem mee , dat zijn er zeker meer dan +/- 600 items nummer Ik kan deze toch niet een voor een melden , kunnen wij daar een ander oplossing voor vinden ?

Bedankt met groeten,

Rudy

 

Rudy, ik heb de details gecontroleerd en ik kan zien dat voor alle genoemde items de kosten voor de listing zijn en niet voor het toevoegen van ondertitels of andere extra functies. Ik wil je graag informeren dat wanneer een item opnieuw wordt aangeboden, de kosten in rekening worden gebracht voor elke extra aanbieding nadat de gratis 150 aanbiedingen zijn uitgeput.

 

Ik begrijp dat u informatie heeft ontvangen dat er geen kosten zijn voor het automatisch opnieuw aanbieden van items, maar we hebben een update ontvangen van ons interne team en er zullen kosten in rekening worden gebracht voor het automatisch opnieuw aanbieden van items. Slechts 150 items zullen gratis worden vermeld elke maand en elke extra vermelding zal in rekening worden gebracht voor €0,35 per vermelding.

 

Het spijt me voor het ongemak dat dit voor u kan hebben veroorzaakt. U kunt de details van de kosten ook vinden in uw account sectie. U zult de kosten zien als "Plaatsingskosten".

Een vraag stellen