annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

STAKING VAN DE POST 11/02

quincy4039
Community-lid

Hallo, ik heb op vrijdag en zaterdag meerdere pakje met taxipost verstuurd, en blijkbaar heeft de helft van de kopers deze nu nog niet aangekregen omwille van staking van de post... Ik heb de tracknrs naar elke koper netjes doorgestuurd, om te bewijzen dat het pakje wel degelijk op tijd verzonden werd.

Ondertussen ook al naar de post gebeld met de vraag wanneer mensen mijn pakje zouden aankrijgen...

Antwoord was dat tijdschriften en brieven voorgaan...

Waarschijnlijk ga ik hier negatieve feedback voor krijgen van sommigen omdat het te lang duurt, wat kan ik hieran doen?? En mag de post zomaar pakjes (taxipost) (24u!!!!!) achterwege houden???

Heeft nog iemand dit probleem?

Groetjes,

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

marinela-60
Community-lid

Hallo

Je zal wel geen negatieve krijgen hoor.

Ik heb ook verkocht en verzonden tijdens de staking.
Ik heb de mensen op de hoogte gebracht en ze hadden begrip.
Ik heb ze zelfs aangeraden naar het nieuws te kijken om ze zo te overtuigen dat ik de waarheid sprak.

Ze zullen zo wel aankomen.
Jij kan toch bewijzen dat je ze verzonden hebt aan de stempel  met datum op je verzendingsbewijsje.
En als je het trac nummer doorgeeft , zien ze ook waar het blijkft liggen of in welk dépot ze zich bevinden .
Dus !
vele groetjes.
Ps sommige pakjes hadden geen probleem , dat lag aan de dépot waar ze moesten passeren.

Bij mij geen probeem, je kan best de kopers blijven op de hoogte houden, je kan zelf kijken waar de pakjes zijn en ook vermelden dat je naar de post gebeld hebt en dat er grote vertragingen zijn wegens de staking. Misschien valt de feedback dan nog mee!

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

quincy4039
Community-lid

Hoi, dankjewel voor jullie antwoorden, ik heb alle kopers het tracknr doorgestuurd, ze kunnen het nachecken,

en dan hoop ik dat de post alsnog alles vlug verzendt want dit is erg vervelend zowel voor mij (verkoper) als koper,

Groetjes,

Een vraag stellen