annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Teleurgesteld!!!!! in alles

marinela-60
Community-lid

hallo iedereen

Ik ben er bijna uit met de beperking van mijn paypal acaunt.
Ik ben geen computervirtuoos dus het neemt zijn tijd.

Maar ik moet zeggen
1 -dat ik geen enkele  bank instelling ken , waar ze het geld blokkeren omdat er teveel opstaat.

2- geld terugstort aan personen , omdat ze een betere staus hebben ( kopers ) zonder dat de verkoper er iets kan aandoen.

Bv bovneop het geblokkeerde acaunt , heb ik nu ook een NG fb .
Een italiaan die in het italiaans ratelt,( natuurlijk ) dat zijn item niet overeenkomt met de beschrijving.
het zou in 100 stukken zijn voor zover ik hem begrijp.
mijn verpakkingen zijn altijd top inorde zie feedbacks
en de beschrijving heeft hij ook niet gelezen , ik heb wel vermeld klein stukje af.

Hij heeft mij 3 x ng op rij.
 Wat concludeer ik daaruit-
1 Paypal geeft zijn geld terug natuurlijk
en ik kan nog niet aan mijn centen

hoewel ik stappen onderneem naar een oplossing zie ik het somber in.

Voor het moment verkoop ik niets meer.
En als dit nog zo zou zijn , dan heeft paypal voor mij af gedaan.
met bic en iban verkoopt men ook.
Dit moest mij van het hart.

Best dat de bank waar mijn loon opgestort word zo geen streken uithaald.
Het OCMW zou werk hebben met al die gedupeerden.
bv we hebben uw wedde teruggestort naar uw baas, want uw hebt deze maand niet genoeg verkocht.
U kan terug uw wedde optrijken als u een beetje meer uw best doet op uw werk!

Ik ben aan het zagen , ik weet het maar iemand moet toch de pispaal zijn !

Toch veel welgemeende groeten
Marina

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Je hebt toch maar 1 neg.feedbackgekregen en geen 3.

Die koper heeft 215 keer pos. gegeven aan verkopers ,en slechts 2 maal neg.

Ik denk dat je dan mag besluiten dat er inderdaad iets fout is gegaan met die zending.

Om geld terug te krijgen via PAY PAL heeft die toch een geschil opgestart,waarin je kon reageren.

Hoe zou jij je voelen als iets volledig kapot aankomt?

Denk dat je dan ook je geld terug wou,niet.

De post is niet al te zacht met pakjes,maar de koper heeft toch geen fout.

Misschien kan je klacht indienen bij de post,die geven een vergoeding per kg.

 

 

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Je ziet die koper was de slechtste nog niet.

Ik denk dat de temperatuurschommelingen er voor iets hebben tussengezeten, dat het item gebroken was.

Die wetenschappelijke uitleg ga ik je besparen,maar het is perfect mogelijk.

 

 

Je had 1 neg feedback,geen 3.Achter elk tijdsbestek stond een 1,dus 1 deze maand,op 6 maanden natuurlijk ook maar 1 en op 12 maanden ook maar 1.

Enfin het belangrijkste is dat dit is opgelost.

marinela-60
Community-lid

Hallo

Ik heb de foto's van het item opgevraagd.
En het item was dus werkelijk gebroken.
Maar dit kon niet door de post geweest zijn , daar mijn item zo verpakt was dat je het van de tiende verdieping kon gooien , het zou nog niet stuk zijn geweest.
Hij was al bezig de stukken aan elkaar te kleven.
Ik denk dat hij het zelf heeft laten vallen  

Ik heb dit de koper verteld, en ook erbij dat hij eerlijk moest zijn.
Dat hij in mijn feedback moest kijken , en iedereen tevreden was met zo een profesionele verpakking.

Ik had 3 x negatief gehad van hem.
Ik heb klacht ingediend en ook gevraagd de feedback te verwijderen.
Ik heb toen voorgesteld om een tegemoetkoming van mijn kant.
Maar eerst de neg fb verwijderen en hij zou 20 euro
dus de helft van de aangekochte waarde terugkrijgen.

Daar was hij blij mee en heeft de fb. verwijderd.
Ik heb reeds het geld overgemaakt via bic en iban
daar mijn paypal nog altijd is geblokkeerd.

Dus dat is al opgelost en daar ben ik blij mee.
Nu nog die paypal .
groeten marina

Een vraag stellen