annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Turbo lister

IK heb een update gedaan bij TL en sindsdien kan  ik hem niet meer openen.

Krijg altijd de mededeling, Turbolister reageert niet

Had al problemen doordat hij niet wilde uploaden en daarmee heb ik een update gedaan.

Bedankt indien iemand mij kan helpen want er staan 103 objekten op en ik zie mij dat niet meer herbeginnen.

Rita

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Turbo Lister is een programma die wel eens meer erg traag is.

Ik krijg dan ook vaak bij het opstarten hetzelfde voor als jij dat er staat "TurboLister reageert niet", zeker na een update of synchroniseren van een groot aantal objecten.

 

Voldoende lang wachten helpt me dan vaak om vast te stellen dat alles uiteindelijk toch goed komt zonder tussen te komen.

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

hughwitte
Community-lid

Herinstallatie helpt in vele gevallen om dergelijke problemen op te lossen.
Zo kunt u uw ingevoerde gegevens behouden:

Turbo Lister verwijderen:

Voordat u Turbo Lister verwijdert, raden wij u aan een back-up te maken van uw bestanden.

1.      Klik op Start > Alle programma's > eBay > Turbo Lister 2 verwijderen.

2.      Volg de instructies op het scherm.

3.      U wordt gevraagd of u de database-bestanden wilt verwijderen.

U hebt twee opties:

* Klik op Nee als u de aanbiedingen en andere gegevens die u in Turbo Lister hebt ingevoerd, wilt behouden.

* Klik op Ja als u deze gegevens wilt verwijderen. Als u op Ja klikt, worden al uw gegevens verwijderd en deze zullen in geen enkele versie van Turbo Lister die u in de toekomst installeert, beschikbaar zijn.

4.      Klik op Voltooien.

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/turbo-lister-install.html#uninstalling

hallo,

Ik heb turbo lister verwijderd en terug geïnstalleerd, nog steeds krijg ik hetzelfde, turbo lister reageert niet.

Ik heb wel een snelkoppeling, als ik errop klik krijg ik een venster met errop programmaonderhoud en waar ik kan kiezen uit wijzigen, repareren of verwijderen.  Zou ik op repareren moeten klikken.  ik ben niet zo handig met computers en ben bang iets verkeerd te doen.

Bedankt als iemand mij kan helpen

Rita

Ik kan nog altijd turbo lister niet openen

Komt altijd de mededeling reageert niet

Heb zeker een half uur gewacht, niets.  Zou herinstalleren helpen en ben ik dan al mijn objekten niet kwijt. 

Rita 

Een vraag stellen