op 27-11-2010 03:14
Hallo,
Vorig weekend heb ik een object verkocht. De koper staat erop het object bij me thuis op te halen tegen cash betaling. Ze 'vertrouwt' mij blijkbaar niet omdat ik nog niet veel via ebay gehandeld heb en is bang het object niet of in slechte staat te ontvangen.
Nu is het probleem dat ik vanwege mijn werk bijna onmogelijk iemand kan ontvangen daar ik nooit op voorhand weet wanneer ik thuis ben.
Bovendien stond de optie 'betalen bij ophaling' niet actief en heeft deze persoon me nooit gecontacteerd alvorens het winnende bod uit te brengen.
Wat kan ik doen?
Heb je geen familie of een kennis die veel thuis is, waar het ding kan afgehaald worden, ideaal is iemand met een winkel, café ofzo, met vaste openingsuren.
Goeiemorgen,
aangezien het niet om een beperkt aankoopbedrag gaat voor 1 artikel en de risico's die verbonden zijn bij het verzenden van deze fles, zou ik toch geneigd zijn in te gaan op de vraag van de koper.
Stel maar dat die fles tijdens het transport gebroken raakt, hoe ga je daar dan mee om gaan???
Ik kan me niet voorstellen dat je geen enkele dag per week thuis bent om de koper toch te ontvangen?
Je zou dan bvb een strikte timing kunnen hanteren: bvb zaterdag tussen 10 en 12h? (is maar een voorbeeldje hé)
Hallo
Het is best dat je een dag afspreekt, want fragiele items
op de post!!!!
Heb onlangs iets verkocht dat gebroken toekwam.
En mits een goede bemiddeling tot een oplossing kunen komen.
ttz. ik heb de persoon een vergoeding betaald om alle narigheid te vermijden , en gelukkig waren ze akkoord.
Want het item terugsturen enz das ook een hele moeite hoor.
Dus optie afhalen als het mogelijk is ZEKER DOEN.
je kan toch wel een gaatje vinden , en ik heb ook al mensen ontvangen op mijn werk.
Dus das ook een optie .
Vele groetjes Marina