hoe een koper negatieve feedback geven ?
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 15-01-2012 22:14
Weet iemand hoe en op welk ogenblik ik een koper die niet betaald en niet reageert op een geopend geschil een negatieve feedback kan geven ?
-ik heb een artikel verkocht
-de koper beantwoord mijn mails en herinneringen niet en betaald niet
-hij reageert ook niet op een geopend geschil
-waneer ik het geschil nog niet gesloten heb is er enkel de optie POSITIEF of IK GEEF LATER FEEDBACK
- wanneer ik het geschil gesloten heb krijg ik enkel de melding :Je kunt geen feedback geven voor deze transactie.
Feedback is uitgeschakeld omdat er geen betaling is geregistreerd.
Waartoe dient het feedbacksysteem als je een koper geen negatieve feedback kunt geven ?

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als verkoper kan je inderdaad GEEN negatieve feedback geven = lees een gemis want sommige kopers maken hier handig gebruik van om je (verkoper) onder druk te zetten.
Maarja...soms krijg je inderdaad volkomen onterechte feedback...helaas