op 13-10-2012 10:44
ik heb een korte vraag ik heb een setje verkocht aan een koper nou heb ik die verzonden zoals hij gevraagd heeft met kiala.
de pakket is aangekomen, maar de koper opent nu een geschil van pakket niet ontvangen, ik ben nu al meer dan een week bezig met de koper duidelijk te maken dat de pakket is aangekomen ik heb hem zelfs de track and trace nummer gestuurd.
en nu antwoord hij niet meer, en heeft de geschil ook niet gesloten de pakket is nu natuurlijk terug gezonden naar de kiala sorteercenter.
moet ik mij nu ergens zorgen over maken zoals een negatief of zal die niet mee tellen omdat de pakket wel verzonden is worden en ook aangekomen?
Het pakket blijft 14 dagen liggen in het kialapunt. Daarna wordt het teruggestuurd naar het sorteercentrum.
De koper wordt verwittigd bij aankomst van het pakket in het kialapunt en krijgt daarna nog een herinnering (na een week denk ik).
De koper is dus wel degelijk op de hoogte dat het pakket verstuurd werd, en jij hebt het track&trace nummer van Kiala.
Mijn mening : indien je hier een negatief voor krijgt dan kan je je zeker tot eBay wenden om die negatieve te laten verwijderen.
Echter, eBay kennende zal dit weeral heel wat overredingskracht vergen, en nog meer geduld...
http://pages.benl.ebay.be/help/feedback/allaboutfeedback.html