annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

koper reageert niet op vraag Kialapunt

ik heb een verkoop gedaan. De koper betaalde reeds. Aan het bedrag dat hij of zij heeft overgeschreven zie ik dat hij of zij voor verzending via Kiala kiest.

Hij of zij heeft mij echter geen afhaalpunt doorgegeven.

Ik zond reed 3 keer een bericht met de vraag naar het afhaalpunt, maar krijg geen antwoord. 

Ik kan dus niet verzenden.

Wat doe ik? Afwachten tot de koper mij een geschil wegens niet ontvangen objecten aansmeert, of is er een andere oplossing?

bedankt

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

Tja, 2km is niet ver toch... als ik naar het postkantoor moet mag ik 12km rijden, dus ja en net zoals een postkantoor is er ook van Kiala niet een punt op elke hoek van de straat.

Je kan alsnog verzenden hoor, met de postcode of woonplaats van de koper kan je zelf het dichtsbijzijnde Kialapunt vinden. Als mailadres geef je dat van jezelf en dan moet je wel bij aankomst van het pakket zelf de koper verwittigen waar het ter beschikking ligt.

Zo heb je een sluitend bewijs dat je aan je verplichtingen hebt voldaan en komt het pakje terug is dat niet jouw fout, maar verenden zou ik toch zeker doen.

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Bedankt voor de reactie,

Zelf heb ik ook al gekeken naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt.  Dat ligt wel 2 km van de koper zijn adres.

Ik wacht nog even af en dan verzend ik het. Mogelijk is de persoon met skivakantie. 🙂

 

bedankt

Debbaut Frank

Een vraag stellen