annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

niet ontvangen verzending

beste,

 

ik heb een object verkocht en verstuurd naar de koper, de koper geeft mij nu een negatieve feedback zonder dat er een mogelijkheid was om dit op te lossen.  waarom kan met niet op een feedback reageren en waarom kan de verkoper niet kiezen tussen positieve of negatieve feedback. het feedback systeem klopt niet dat men aan de koper niet kan kiezen welke soort feedback men geeft.

Hele onderwerp weergeven

Als u denkt dat de feedback die u hebt gekregen onterecht is, kunt u het volgende doen:

 

1) U kunt op de feedback reageren
Meestal lezen andere leden de negatieve en neutrale feedback in uw feedbackprofiel voordat ze beslissen om zaken met u te doen. Oneerlijke feedback is makkelijk te herkennen. Door een beleefde en waarheidsgetrouwe reactie op zulke feedback te geven, kunt u uw kant van het verhaal vertellen en geeft u andere leden de mogelijkheid om een eigen mening te vormen.

 

2) Als verkoper kunt u de koper vragen om zijn negatieve of neutrale beoordeling te wijzigen. (zie het antwoord van hughwitte)

 

3) U kunt een klacht indienen wegens laster
Als u denkt dat de feedback die u hebt gekregen lasterlijk is, kunnen wij deze verwijderen. Hiervoor moet u een klacht wegens laster indienen die uw vermoeden bevestigt.

 

4) Vraag eBay om de feedback te verwijderen
U kunt feedback alleen laten verwijderen als deze in strijd is met ons feedbackbeleid.

Een vraag stellen