annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

turbo lister

mandarine.0479
Community-lid

Hallo even een vraagje voor de ervaren e-bayers.

Ik ga voor de eerste keer met turbo lister van start.Als ik mijn aanbiedingen plan,gaat die dan automatisch van start op de aangegeven datum of moet ik nog ergens op drukken om dit te activeren?

En als ik mijn aanbieding plan heb ik dan recht op de gratis plaatsingskosten dit weekend?

Alvast bedankt 😉

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Een template...

Hoe leg je dat uit hé?

Wel, je kan bvb een eerste aanbieding maken met een bepaalde lay-out en deze aanbieding dan opslaan.

Bij een volgende aanbieding maak je dan gebruik van deze template om alle andere aanbiedingen op dezelfde wijze op te bouwen maar waar je enkel veranderende zaken in wijzigt zoals bvb de omschrijving van het object die je wil weergeven in de beschrijving.

Misschien eens illustreren met 2 eigen voorbeelden:

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=360289536155

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=380244801411

Beide zijn gemaakt met dezelfde template, enkel de tekst in het vak "Beschrijving" is anders

mandarine.0479
Community-lid

Ok dank je voor de uitleg.Mag ik je nog vragen wat het template betekend?

Hoe werkt TurboLister?

1. Je maakt eerst je aanbieding aan en dan komt hij terecht in de "Voorraad"

2. Nadien dien je je objecten die je wil doorsturen selecteren en boven de tabel met objecten klikken op "Toevoegen aan upload"

3. Ga naar "Te uploaden" in de linker kolom.

4. Daar vind je alle objecten terug die je wil plaatsen

5. Dan heb je verschillende mogelijkheden:

- je objecten direct doosturen zonder planning van tijd en uur (m.a.w. direct geplaatst)

- via de knop "Plannen" kan je ook de objecten op dag en uur plannen, alsook een interval tussen de verschillende objecten

6. Nadat je ze plande, moet je ze ook nog uploaden.

Als je ze allen tegelijk wil uploaden, dan gebruik je gewoon "Alles uploaden"

Indien je slechts een gedeelte wil uploaden, selecteer je eerst de gewenste objecten en daarna via het keuzemenu bij "Alles uploaden", neem je "Selectie uploaden"

Wat betreft de kosten?

1. Als je vandaag alles klaarmaakt, nu doorstuurt maar op een later moment (bvb morgen om 20h00), dan betaal je de plaatsingskosten die gelden voor het moment dat je object effectief start. DUS: als ze morgen starten, zullen ze gratis zijn.

Als de kosten berekend worden, zou het kunnen dat deze wel degelijk gemeld worden maar wees gerust, ze zullen niet op je factuur aangerekend worden!

MAAR... je zal wel kosten hebben voor geplande aanbiedingen! 0,10 Euro per object!

 

Het is dus beter je aanbiedingen vooraf klaar te zetten en pas up te loaden morgen op het moment dat je ze wil starten

Mochten er nog vragen opkomen, shoot them 😉

liesbetd
Community-lid

hoi ook ik heb nu problemen met turbo lister.

als ik mijn aanbiedingen wil uploaden, dan krijg ik een foutmelding:

er is geen toegang tot dit object omdat het verwijderd is, de aanbieding op half.ocm is of  u de verkoper niet bent.

hoe kan ik dit verhelpen???

Een vraag stellen