annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

60 negatieve een mijn reactie

Allen,

 

ik heb de afgelopen maanden 60 negatieve ontvangen, hierbij mijn reactie (voor zolang het hier blijft staan)

 

60% is hiervan onterecht. Ik kan via tracking aantonen dat men wel de goederen ontvangen heeft, helaas, Ebay speelt de bal door naar pay-pal en vise-versa...

 

en andere truck, en hier geef ik oplichters een tip, is een niet ontvangen claim te openen en niet meer te reageren, na 45 dagen sluit men dit automatisch via een neutrale transactie. Betekend dat zowel koper als verkoper geen nadeel hebben, alleen "vergeet" ebay dat de koper alvast de betaling via een claim bij paypal heeft geblokkeerd. Een neutrale transactie betekend automatisch dat de koper het geld terugkrijgt, ZELFS met een bewijs van levering!!!!

 

Een andere truck is zeggen dat het product niet correct is, of stuk en een lege doos terugzenden via een tracking, dan heb je stel ik bestel iets van 50 euro, zeg dat het stuk is of niet werkt, stuur het zogezegd terug in een lege doos met tracking = bewijs van return, kost mij 6 euro = 44 euro winst + item... wat zegt paypal... bij een "Lege zending"

 

Wij onderzoeken uw bezwaar. U heeft aangegeven dat u uw object in een andere staat heeft terugontvangen dan hoe u het heeft verstuurd.

 

Om verder te kunnen gaan in ons onderzoek, dient u een verklaring van de politie te ontvangen waarin de schade, wijzigingen of ontbrekende onderdelen omschreven worden. U kunt een kopie van deze verklaring naar ons sturen.

 

De verklaring dient het volgende te bevatten:

 

· De contactgegevens van het politiebureau(bij voorkeur op briefhoofd) · De datum dat de verklaring is opgezet · Een omschrijving van de schade, wijzigingen of ontbrekende onderdelen · Een stempel en/of handtekening van het politiebureau of de officier die de verklaring heeft opgezet

 

een derde truck is 2 stuks bestellen en zeggen dat je maar 1 stuk gekregen heeft, je dient een claim in voor niet ontvangen van goederen en krijgt simpelweg "het volledige" bedrag terug, als je slim bent weet je wel hoe je het moet doen.

 

Ik heb op 60 negatieve, 45 onterechte negatieve waarvoor zowel Ebay als paypal geen oren naar heeft, of dacht u echt dat ik zo slecht ben dat ik NIKS opzend!!!!!!!!!

 

D.

 

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Re: 60 negatieve een mijn reactie

Compshop,

 

 

U lokt hiermee natuurlijk weer reacties uit hé.

 

1)  het is een feit dat wanneer 1 persoon een negatieve feedback heeft, dat dit aanstekelijk is voor anderen.  Ze moeten maar eventjes ongeduldig zijn en lap, daar heb je het.

 

2)  zorg voor een goeie communicatie met je klanten, bel ze desnoods op.

 

3) ik wil hier niet discussiëren of de negatieve al dan niet terecht zijn, vast en zeker weten wij allemaal dat er een aantal negatieve feedbacks veel te impulsief gegeven zijn door een aantal klanten en ben je effectief slachtoffer van een "hetze" tegenover U.

 

4) track en trace !!!  alle objecten die je op die mannier verstuurd hebt  ZOUDEN MOETEN aankomen.  Het zou kunnen dat wel een keer 1% het niet doet .... en dan nog.

 

5)  als U zeker bent van Uw slag, met alle bewijzen, dan moet u ZEKER de pers er bij halen.  Dan wil ik dat dit op tv komt.  Je hoeft je nergens voor weg te stoppen.

 

6) vast en zeker zijn er dus kopers van U die met wroeging zitten en hun pakje zeker ontvangen hebben maar U al een negatieve gegeven hebben.

 

7) blijf positief, stel je niet aggresief op en probeer dit op een verstandige slimme manier op te lossen.  

 

😎 probeer vooral te bellen naar mensen, niet mailen.  met bellen, een persoonlijk woord, daar kan je meer mee bereiken.

 

9)   KLAAG de vervoersfirma aan !!!   Dan zullen die op hun beurt ook wel een onderzoek starten.

 

10) Elke, volgens U, negatieve feedback moet je elk per geval een klacht indienen bij je vervoersfirma. BEL HEN OP !!! 

 

 

En nu hou ik maar op .....  ik bedoel het dan ook positief en voel in zekere zin met je mee.    ik heb niet de waarheid in pacht, wil enkel helpen.

 

Geef ons een keer 1 geval: welke vervoersfirma, wat is track en tracenummer en wie is de koper.

 

 

Johan   (Onthou vooral:  HAAL DE PERS ERBIJ en toon aan dat je 100% correct gehandeld hebt !  )

 

 

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Re: 60 negatieve een mijn reactie

Ik lok je uit je kot:

 

die laatste feedback.   Naar waar op gestuurd?       Met welke verzendsysteem/firma?     Track & Trace?

 

 

?????Buyer: 
3***3 ( 434Teal star icon for feedback score in between 100 to 499) 
Dec-11-13 11:42
 USB Mouse Mini Cooper S (Spice Orange) (#151128035844)EUR 24.98View Item
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Re: 60 negatieve een mijn reactie

Er zijn natuurlijk scammers actief op eBay, maar die zijn meestal gericht op hen met een goede feedback die als de dood zijn voor het verlies van hun 100% score. En ja een negatieve lokt sneller een negatieve van iemand anders, maar iemand zal niet zo maar een negatieve geven...

 

In enkele van je feedbacks is zelfs te lezen dat je eenzelfde trackingnummer aan meerdere klanten hebt doorgegeven... en een bijna constante in de feedback is het totale gebrek aan communicatie, zelfs zij die het niet slecht voor hebben moeten dan toch wel een punt hebben? 

 

De pers lijkt mij daar trouwens zeer weinig interesse in te hebben, tenzij de lokale krant die zijn katernen niet gevuld krijgen. 

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Re: 60 negatieve een mijn reactie

Het blijft stil aan de andere kant !

 

Smiley Vrolijk       maar Diane krijgt nog steeds het voordeel van de twijfel, je weet maar nooit.

 

 

Wel zijn er een paar puntjes die natuurlijk niet goed te keuren zijn.  Bvb iemand die een feedback geeft omwille dat de goederen niet zoals beschreven zijn of zoals op de foto,  in verband met originele verpakking.

 

Ook iemand die aanklaagd dat het niet met de vervoersfirma verstuurd werd zoals afgesproken.

 

Dit zijn toch te vermijden punten waar je zelfs met een goeie communicatie naar je klant toch goed kunt uitkomen.

 

Ik vind het vooral zo erg spijtig dat je zo'n mooie zaak opgebouwd hebt, met zoveel feedbacks, die na enkele maanden tijd volledig de grond in geboord wordt.

 

En Diana, even onder forum vrienden, probeer het recht trekken, maak een nieuwe start, durf ook je eigen fouten in te zien.  Je weet best zelf wel, dat hoeven wij je niet te vertellen dat je zelf ook fouten gemaakt hebt.

 

 

Johan

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Re: 60 negatieve een mijn reactie

kan niet, ik ben geschorst door ebay & paypal. Dus ik kan niks meer oplossen...

 

het enige wat ik nog kan doen, maar dat zal ook nie lang meer duren is hier iets in het forum posten omdat dit los staat van de eigenlijke ebay website. Als je geen toegang tot je eigen account meer hebt dan is het moeilijk he om iets op te lossen.

 

D.

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Re: 60 negatieve een mijn reactie

Daarom beste medemensen ik verkoop niets ier,mijn vorige account was met +-700 positive verkoop sterren en dat hoeft niet te baten voor ebay,achter discussie met andere lid "puff" mijn acount gesloten...LOL..nu swat nieuwe acount en probleem opgelost...ps-kopen is okay ier,en verkopen is BIG no no ...Vrouw Erg vrolijk

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Re: 60 negatieve een mijn reactie

Nu staan er reacties op alle negatieven alsof de account gehacked is...

 

Is dit een manier om terug aan de centen te geraken van Paypal en eBay door te doen alsof de account gehacked is en zo de verkoper niet verantwoordelijk is voor al die miserie? 

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Re: 60 negatieve een mijn reactie

Tja, op 14 december doen alsof je account gehacked is en ondertussen dezelfde dag op het forum posten... ik heb daar zo mijn bedenkingskes bij... net zoals vele anderen waarschijnlijk.

Jammer voor de kopers die hier vertrouwen hadden in de verkoper en er bekaaid afkwamen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 9
laatste antwoord