annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aan mijn kopersaccount een verkopersaccount toevoegen?

Ik zou graag éénmalig een aantal dingen aanbieden op ebay.

Ik heb al een tijdje een kopersaccount en vraag me nu af hoe ik kan beginnen verkopen. Uit de Hulp-pagina's begrijp ik dat ik mijn kopersaccount moet upgraden naar een verkopersaccount. De vraag is hoe.

Klopt het dat ik dit enkel kan doen door een eerste aanbieding op te stellen en vervolgens als laatste stap de verificatie te doen?

Ik wou eerst een verkopersaccount toevoegen, maar vind enkel een procedure om me opnieuw in te schrijven bij ebay. Dan krijg ik uiteraard de foutmelding dat mijn gebruikersnaam al bezet is.

Alvast bedankt voor de info!

Hannelore
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Ik heb exact hetzelfde probleem
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

als je reeds een account hebt, kan je rechts bovenaan naast "mijn ebay" de knop "verkopen" indrukken, volgens mij kan je dan advertenties aanmaken zonder problemen. Volgens mijn kan je geen tweede account aanmaken met dezelfde gegevens.
Tenzij je bij het aanmaken van je eerste account onvoldoende gegevens hebt ingevuld....
succes
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

beste

ik zou ook een object willen aanbieden, probleem is dat ik dan op een pagina terecht komt Kies uw betalingsmethode. ik heb de optie via Pay Pal of via credit card. maar ik heb geen van de 2. ik wil mijn kosten betalen via overschrijving, maar dat kan ik dus niet aanvinken - ik zit dus blok op die pagina?

mvg,
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Verkopers met minder dan 50 feedback zijn verplicht om pay pal als betalingsmethode te aanvaarden ,anders kan je niets verkopen op ebay.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord